Webmaster – Bo Kjærgaard

Forum-svar oprettet

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 1,578 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • som svar til: VU+ Duo2 med 1x Dual eller twin DVB-C/T2? #85478

    VTI er et fint Image til Vu+. Jeg er i tvivl om det kunne være på grund af Dual tuner, at du ikke kan få den til at læse fra begge kortlæsermoduler samtidigt. Har ikke lige mulighed for at teste det selv pt.

    Jeg havde problemer med det på Dreambox da jeg testede den senest, så måske er det også et issue på VU+. Hvis du ikke har VTI image på den endnu, så prøv evt. dette og se om det gør en forskel. Virker det så vil du med fordel kunne investere i en Twin tuner for frit at kunne se og optage ting samtidigt helt frit.

    som svar til: VU+ Duo2 med 1x Dual eller twin DVB-C/T2? #85400

    Hej Inge Lise,

    Dit Wi-fi problem har jeg ikke lige noget bud på desværre. Ved ikke om du har seneste software installeret? Måske kan du prøve med et alternativt image til VU+ duo2.

    som svar til: Flere satellitter på 1 TV #84582

    Købte min 125 cm parabol i tyskland. har også tænkt på at få en 150 cm parabol. Det er dyrt men det er en engangsbetaling. Ikke noget abonnement. Derudover vil jeg på ebay købe en ekstra humax freesat reciever til radio som har fuld red button adgang til BBC. Man kan også se de sidste 7 dages tv på alle freesat kanaler. Der er også app indbygget i recieveren til BBC iplayer, itv hub etc

    Husk at det der kører over nettet nok er IP geo blokeret i DK som standard, så du skal nok have en DNS tjeneste som f.eks. smartdnsproxy.com for at omgå det.

    som svar til: rtl viser 4 fodboldkampe i UHD HDR #84580

    Amazon.de tror jeg godt vil sende til DK.

    som svar til: Kan ikke finde TVE på Astra 19,2 E #84484

    Det er da et forsøg værd med at prøve det.

    som svar til: Kan ikke finde TVE på Astra 19,2 E #84479

    Den på 3,1 E er så vidt jeg kan se i det såkaldte C bånd, der kræver speciel LNB og en stor og anden type parabol, så vidt jeg ved.

    Mon ikke der findes en god parabolmontør et sted i nærheden af dig, der har noget udstyr at teste på og løse mysteriet. Kunne være interessant at teste f.eks. med en tv-boks med  TVE på 19,2 øst scannet ind og fungerende på en anden adresse, og så koble denne på dit signal og så se om TVE så ikke kan modtages.

    Der er et eller andet der ikke kan forklares.

    som svar til: Kan ikke finde TVE på Astra 19,2 E #84475

    Eftersom der er nogle kanaler på den frekvens der bliver fundet og virker, så kan jeg ikke se, at det skulle være parabol størrelsen. Jeg kunne fint finde den på en parabol mindre end din, så det burde jo ikke være det. Alle kanalerne på den frekvens er teknisk set ens, så vidt jeg kan se, så det giver heller ikke en forklaring.

    Jeg er helt blank desværre. Det er godt nok underligt. Du har jo prøvet alt så vidt jeg kan se. Det eneste der er tilbage kunne vel være at skifte lnb hoved og evt. prøve med et andet kabel derfra og til tv. Igen ikke noget jeg tror gør en forskel.

    som svar til: Kan ikke finde TVE på Astra 19,2 E #84457

    Det er meget mystisk. DVB-S2 tuner kan fint modtage DVB-S også, så ikke det der er problemet. Hvis den finder de øvrige kanaler på frekvensen med TVE Internacional Europa, så har jeg ingen forklaring på, hvorfor den ikke skulle finde TVE.

    Eneste forklaring jeg kan komme på at den på en eller anden måde bliver læst ind med et andet navn, selv om jeg ikke tror det er sandsynligt.

    Ved ikke om tv’et har mulighed for at slette alle kanaler og så kun kanalsøge på én enkelt frekvens altså den med TVE, og så se hvilke kanaler der dukker op, og se om TVE er en af dem bare under et andet navn.

    Kan ikke se det skulle have noget med LNB hovedet at gøre, specielt såfremt du får de andre kanaler ind på samme frekvens som TVE.

    som svar til: FaVal Combo ST 2200 CX-CI T2 tuner problem #84381

    Den ligger der stadig ja. Kan godt finde den.

    11627 V Symbolrate 22000, FEC 5/6

    som svar til: Kan ikke finde TVE på Astra 19,2 E #84380

    Ja kan fint scanne TVE International ind på 11626 V Symbolrate 22000 FEC 5/6 på Astra 19,2 øst. Så det burde dit tv også.

    Ligger på frekvens sammen med
    Canal 24 Horas
    CNN International
    DW English
    Aljazeera English

    som svar til: FaVal Combo ST 2200 CX-CI T2 tuner problem #84376

    Finder en komplet kanalsøgning kanaler, men når du vil se en kanal, så får du beskeden Intet signal?  Det lyder mystisk. Jeg ville have antaget, at der så ikke bliver fundet kanaler.

    som svar til: Boxer tv #84336

    Kan du finde ud af hvad tv modelnavnet er? Ellers er det selvfølgelig svært at sige noget omkring det kan bruges ja, før det står på plejehjemmet og i kan lave en kanalsøgning. DR kanalerne kan modtages uden Boxer TV abonnement, så de burde kunne ses. såfremt det virker.

    Såfremt du vil være helt sikker på forhånd, så skal du nok kigge på Sagemcom DTIW77 DVB-T2 tv-boks. Den kan benyttes med Boxer tv-kort direkte i boksen.

    som svar til: Boxer tv #84331

    Hej Birthe,

    Nej desværre er det ikke muligt. Forskellig teknik de anvender. Tjek evt. om din fars tv kan modtage Boxer direkte uden tv-boks, så skal der kun bruges et kortlæsermodul fra Boxer.

    som svar til: Billedkvalitet fodbold-VM #83899

    Jeg har set på TV 2 Ultra HD indtil videre og har ikke bemærket det. Jeg har i forbindelse med test af fladskærme af og til set ryk ved sport herunder fodbold på nogle modeller. Ved ikke om dit tv har noget bevægelsesoptimering, der kan slås fra eller til.

    som svar til: DR & TV 2 på Android TV #83852

    Tak for tippet. Det har jeg også lige lavet en nyhed på.

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 1,578 i alt)
Back to top button