Re:TV1000 : svensk tale på film

langkawi
Deltager

Bobben sagde

Det er sannsynligvis en software “bug” i din boks eller en feil innstilling.   Tipper at du ikke har en Viasat boks siden feil språk i EPG er litt typisk for slike bokser. 

Jeg har en original SAMSUNG Viasat HD boks.

Bobben sagde

Det er også kun et AC3/Dolby Digital lydspor på TV1000. Dersom mottageren er satt til å foretrekke AC3 og det sendes Svensk dubbet tale på AC3 lydsporet så vil du høre Svensk tale. Nå tror jeg Viasat sender orginal lyd på 5.1 sporet.  Du skal kunne manuelt velge rett lydspor med fjernkontrollen til de fleste mottagere.

Jeg kan vælge mellem PCM eller Dolby Digital 5.1
Vælger jeg Dolby Digital 5.1 i opsætningen af modtageren, kommer der slet ingen lyd igennem til min fladskærm – forbundet med HDMI-kabel. Eneste måde at få lyd igennem, er ved at vælge PCM.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard