Re:Panasonic DMR-BCT820EG – opfølgning på anmeldelsen

C. Johansen
Deltager

JDithmer: Hej igen!

Jeg forstår ikke problemet med LCD-tv’s manglende understøttelse af danske undertekster.

Det er Panasonic-recorderens tunere, der korrekt understøtter danske undertekster og tekst-tv, og tv-et skal bare modtage signalet via HDMI-indgangen. TV’ets tuner bruges slet ikke. 

Jeg har helt samme oplevelser af Panasonics recordere som du og har også altid haft Panasonic DVD-recordere.

Det har været nævnt, at Panasonic MULIGVIS ville markedsføre deres recordere i Danmark til foråret, men det er ret kompliceret, for så skal det ske i hele Norden (altså også i Norge, Sverige, Finland).

Jeg har ikke oplevet det som nogen ulempe at købe apparatet i Tyskland. Man kan vælge menusproget til engelsk, og er den tyske manual for svær, kan den engelske version downloades fra nettet. 

Hilsen C. Johansen

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard