Re:Panasonic DMR-BCT820EG – opfølgning på anmeldelsen

C. Johansen
Deltager

admin: Jeg må undskylde, at jeg ikke svarede, da du skrev til min indbakke her på sitet, men jeg har ikke fået post her tidligere, så jeg opdagede det ganske enkelt ikke.

Det er lidt sent at skrive det, men de tal, der eventuelt kan være brug for at skrive ind ved kanalsøgning, er:

Frekvens: 143000 kHz

Symbolrate: 6875

Modulation: 64

Network ID: 100

Jeg er ikke helt sikker på, at det er nødvendigt – automatikken kan muligvis klare det.

Angående “MTV live HD”:

Problemet med kopibeskyttelsen er forsvundet – bare uden videre.

Forklaringen skulle angiveligt være, at nogle rettigheder på kortet har manglet, men de er så blevet indlæst ved den almindelige opdatering, der automatisk finder sted. Situationen er muligvis opstået, fordi jeg har fået ændret på kortets rettigheder, og så er alle ændringer ikke blevet korrekt indlæst i første omgang. Der har ikke været problemer med andre kanaler – jeg nåede ihvertfald ikke at opdage det. 

Hilsen fra C. Johansen

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard