Palleba2000

Forum-svar oprettet

Login Registrer
Viser 11 indlæg - 241 til 251 (af 251 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • som svar til: Det svenske kongelige bryllup, hvor? #58200
    Palleba2000
    Deltager

    jetdirect sagde:

    jeg har et 4 timers TDK vhs bånd med bryluppet optaget fra dr1

     

    du kan få en kopi UB hvis du betaler porto fra dk (maxibrev til Færøerne ) + 30 kr til nyt bånd


     

    Dette lyder meget godt, så slipper jeg for at rippe det fra SVT’s hjemmeside. 🙂

    MVH
    Palleba

    som svar til: Det svenske kongelige bryllup, hvor? #58198
    Palleba2000
    Deltager

    Okay, så må jeg nok have fat i en eller anden streaming-recorder for at få alt ud på en DVD.

    Dette er det bedste indtil noget andet dukker op, tak for linket.

    som svar til: Analog Modtager #58020
    Palleba2000
    Deltager

    Hvad skal du bruge en Analog modtager til, der kan hondtere 4 lnb’ere? Der er KUN 19,2E der stadig sender analog…

    Palleba2000
    Deltager

    Hej igen!

    Ja, en DM8000 har plads til 5 kort…

    Men du kan også købe den lille DM800 og en hub som denne: http://tv-radio-shoppen.dk/product.asp?product=29550

    Vedr. images til Dreambox, så er det faktiskt ikke så svært at installere, og hvis du installerer PeterPan image, så er det hele klart til brug uden at skulle konfugurere en masse. 🙂 (Dette skal ikke spørges om på dette forum).

    Og ja, som du skriver, så er der ingen Viasat HD på andre bokse end på deres eget lort, desværre. Viasat HD er dog muligt på Dreambox, men opskriften er hemmelig for de fleste. 🙁

    Men jeg vil lige sige, at det behøver ikke være Dreambox, da der er andre bokse der kører Enigma system også.

    MVH
    Palleba

    Palleba2000
    Deltager

    mallanikkelsen sagde:

    hej med jer

     

    Jeg er så heldig, at jeg pt har cd-kort til både cd danmark, norge og sverige. PT anvender jeg mine cd-kort i en viasat-modtager (nokia 220S) med et ca-modul. Dette betyder, at jeg skal skifte kort hver gang jeg vil gå fra fx cd-danmark til de norske lokal-kanaler. Dette er selvsagt højst irriterende, og jeg vil derfor høre om der er nogen herinde, der eventuelt har en løsning på mit problem, sådan at jeg kan anvende alle 3 kort samtidigt i en og samme boks? Jeg har godt hørt om dreamboksen, men da jeg ikke selv har mulighed for at optatere med nye images ofte, kunne det være dejligt med en god modtager, der virker med det samme, uden at der skal installeres extra ting. den må også meget gerne kunne håndtere hd.

     

    Har nogen nogle forslag?

     

    De bedste hilsner fra allan


     

    Hej!

    Ja, du er heldig at have disse kort…

    Men jeg vil sige at du behøver ikke at lægge nyt image ind på Dreambox’en i tide og utide. Jeg har kørt med samme image på min DM7020 i flere år nu, og det kører bare derudaf og meget stabilt også. Havde en overgang 3 kort fra Canal Digital i boksen på en gang, og det fungerede bare perfekt. De 2 ekstra kort havde jeg lånt fra en bekendt.

    Men det er kun DM500HD, DM800 og DM8000 der klarer HDTV hos Dreambox.

    MVH
    Palleba

    som svar til: Viasat på Dreambox #57731
    Palleba2000
    Deltager

    jetdirect sagde:

    det afhænger vist af hvem man har fat i på siden ,jeg har været medlem på siden, Siden den startede og har ikke problemer med og få informationerne


     

    Har du så fået at vide hvordan man får Viasats HD kanaler at virke på en “ikke-Viasat-boks”? Det lyder mærkeligt, da det er meget hemmeligheds-halløj vedr. Viasat-HD på Dreambox og andre dekodere.

    MVH
    Palleba

    som svar til: Viasat på Dreambox #57728
    Palleba2000
    Deltager

    Du får nok ikke at vide fra Digsat hvordan man får Vias(kv)at-HD til at fungere på en Dreambox. De vil ikke.

    MVH
    Palleba

    som svar til: Uafhængig HD-box til Canal Digital? #57725
    Palleba2000
    Deltager

    Det behøver nu ikke at være en Dreambox, men der er nu mest support til dem på nettet. Enhver anden Linux HD-box kan klare dette, og flere af dem kan køre Enigma2 software, så har man næsten samme muligheder som en rigtig Dreambox.

    Dream-Multimedia produkterne er lidt overprisede, synes jeg. Ca. 7.500 kr for en DM8000.

    MVH
    Palleba

    som svar til: Viasat på Dreambox #57724
    Palleba2000
    Deltager

    jetdirect sagde:

     

    cd hd kanaler virker på dreambox db800/db600/db8000


     

    En lille rettelse, det er DM500HD og ikke DM600. Altså HD virker på Dreambox DM500HD, DM800 og DM8000.

    MVH

    Palleba

    som svar til: Premiere League HD? #57651
    Palleba2000
    Deltager

    Der bliver nok opstartet en eller to nye kanaler SexSportTongue (6Sport), kunne ikke lade være, eller måske SBS-Sport for at kunne dække alle kampene. Gør de ikke det, bliver der nok nogle der bliver sure over at nogle kampe bliver sorteret fra.

    Det ER noget LORT at Canal+ mistede rettighederne!

    MVH

    Palleba

    som svar til: Hvad sker der for Canal+ Nordic? #57618
    Palleba2000
    Deltager

    Her på Færøerne mister de ALLE Canal+ Sport kunderne de har, da de kun har Canal+ Sport pakken på grund af Premiere League. Men Færøerne er jo et meget lille marked, men nogle kunder er der.

    Og uden PL tror jeg ikke Canal+ har meget at byde på mere. Canal Digital kommer til at miste MANGE kunder.

    Hvad med den Finske udgave, har de også mistet PL? Hvis de stadig har dem, så måske skulle man skaffe sig et kort til Canal+ Sport Finland.

    Hvad nu? Skal 6’eren til at starte to sportkanaler op, og sende dem via Canal Digital, eller…? 6SPORT ?

    MVH

    Palleba

Login Registrer
Viser 11 indlæg - 241 til 251 (af 251 i alt)
Back to top button