Palleba2000

Forum-svar oprettet

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 226 til 240 (af 251 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • som svar til: Skal Animal Planet til at snakke Skandinavisk? #58820
    Palleba2000
    Deltager

    martin sagde:

    Palleba2000 sagde:

     Det er forvirrende når der blivet hoppet mellem dansk tale og tekst hele tiden, når man ved at disse programmer har engelske komentarer inden de bliver ødelagt. Min mening.


    Men er det meget bedre, når Mythbusters kommentator taler britisk? Det er en amerikansk kommentator på i USA og der tales amerikansk/engelsk af værterne. Det samme gælder de fleste af programmerne på Discovery Channel og Animal Planet. Jeg vil allerhelst have at det hele er på originalsprog og ikke tilpasset med britisk/engelsk.


    Nemlig, bedst om det hele er i originalt soundtrack…

    som svar til: Skal Animal Planet til at snakke Skandinavisk? #58812
    Palleba2000
    Deltager

    Mads Frederik Toft sagde:

    Kristian sagde:

    Der kommer sikket et feed, som kun er til norden..



    Kristian, Hvorfor kan ikke vælge originalt Engelsk lydspor på Discovery Hovedkanalen på 1West?


    Vælg den norske udgave, der er det engelske lydspor som ekstra lydspor…

     

    Kristian sagde:

    Det sikket fordi de vil ha folk bruger det danske nu hvor de har bruget masse af penge på det.

    Igen, langt flest syns det best på dansk.. (De har de taget måling på) NGC kommer til at gøre det.. promos er dansk også grafic nu.


    Ja, igen ødelægger de de gode kanaler… Jeg synes at de skal lade DR1, TV2 og SBS-kanalerne om de danskt talende komentarer…

    Det er forvirrende når der blivet hoppet mellem dansk tale og tekst hele tiden, når man ved at disse programmer har engelske komentarer inden de bliver ødelagt. Min mening.

    som svar til: Skal Animal Planet til at snakke Skandinavisk? #58785
    Palleba2000
    Deltager

    Jeg er af den mening at Discovery kanalerne SKAL KUN tale engelsk, men scandinaviske undertekster. Jeg ser næsten aldrig hovedkanalen mere, fordi der bliver det talt dansk og engelsk, da er den norske udgave lidt bedre, men her mangler teksterne hvor de taler scandinavisk på hovedlydsporet, den norske udgave har dog det originale lydspor som ekstra lydspor.

    Scandinavisk tale på Discovery kanalerne er noget lort, efter min mening.

    MVH
    Palleba

    som svar til: VU+ Duo #58750
    Palleba2000
    Deltager

    Var der nogen der så at der i Web-interfacet på denne boks står “Dreambox Webcontrol” ? LaughBlush

    MVH
    Palleba

    som svar til: H og V ved frekvens på lyngsat? #58723
    Palleba2000
    Deltager

    ChristianL sagde:

    ok. har du muligvis nogen forslag til hvordan jeg kan få mine “horisontale” kanaler til at virke fra Thor 5 T1?


     
    Du kan gå ud og dreje LNB ‘en 90 grader, så skulle de virke. 😀

    Det er nok LNB’en der ikke virker som den skal, skift den ud. Eller det kan være boksen der ikke sender strøm nok ud til at skifte polaritet.

    Eller er det måske noget helt andet som jeg ikke kan komme på lige nu.

    MVH
    Palleba

    som svar til: Bestil kort uden parabol og box #58693
    Palleba2000
    Deltager

    Man kan nok ikke få kort fra Canal Digital uden at få en eller anden lorte box med, desværre.

    Men kortet kan bruges i ALLE moduler og dekodere der har Conax indbygget eller som kan emulere Conax crypteringssystemet, da det ikke er kortet der er parret med modtageren, men modtageren der er parret med kortet. Selv et gammelt Conax 2.0 modul virker fint, også HDTV-kanalerne.

    MVH
    Palleba

    som svar til: Signalfinder til dvb-t #58674
    Palleba2000
    Deltager

    Hej!

    Som en satfinder….: http://www.tektronik.dk/catalog/da/04246-digiair-maleinstrument-for-dvb-t-signaler-597.html?osCsid=63f754048da4c5ba5dd0fe821fe70d05 Men den er MEGET dyrere end en satfinder. Denne kan måle flere mux på en gang.

    MVH
    Palleba

    som svar til: Premiere League HD? #58632
    Palleba2000
    Deltager

    Jeg vil bare sige at jeg synes det er blevet et h…. rod i hvor man skal finde en kamp på disse kanaler.

    Det var så dejlig nemt når Canal+ havde rettighederne, da vidste man altid at man kunne tune ind på Canal+ Sport 1/2 eller Extra.

    Nu er det hele rodet til, det er noget sk… lort det her.

    Nu skal man have Kanal5, 6’eren, TV2 Sport PL, Premiere League og Viaskvat Extra….  Confused ConfusedCrazy Disapprove Thumbs down

    Jeg tror at jeg hellere vil få en til at købe mig et kort fra Canal Digital Norge, der er der mere fornuftigt kanalvalg, nemlig TV2 Sport 1, 2 og 3.

    MVH
    Palleba

    som svar til: Dele parabol med naboen #58627
    Palleba2000
    Deltager

    supper sagde:

    Du kan købe et abonnement til viasat og så kan du købe et multiroom til en lille pris,derved kan i dele

    men det er ikke lovligt,det er dog sådan at ingen kan opdage det


     

    Multiroom koster ikke ekstra hos Canal Digital…

    MVH
    Palleba

    som svar til: Parabol tv free to air+mpg4 tuner #58424
    Palleba2000
    Deltager

    jetdirect sagde:

    Palleba2000 sagde:

    En Dreambox DM500HD skulle kunne klare det meste af det du skriver, lige med undtagelse af TV2…
    MVH
    Palleba


     
    dreambox kan faktisk klare tv2 dk hoved kanalen  fra 5″ø uden problemer  med rette emu som ikke må nævnes på denne side


     

    Ja, selvførlig kan en Emu klare det, men jeg tænkte mere på at han kunne bruge den som en FTA-boks. Blush

    MVH
    Palleba

    som svar til: Parabol tv free to air+mpg4 tuner #58401
    Palleba2000
    Deltager

    friisholm sagde:

    Hej.

    Jeg er ny bruger her på site.

    Men ønsker hjælp, jeg har skrottet Canal digital,og ønsker efterfølgende at købe en ny parabolmodtager som kan modtage gratiskanaler både engelske og tyske, der skal også være mpg4 modtager med mulighed for at tage tv2 med kort efter 2012,måske også kunne se Hd tv.

    Findes et sådan produkt,eller er jeg for krævende, jeg er inforstået med at opsætte div.paraboler for god modtagelse.

     

    Hilsen

    friisholmBlush


     

    En Dreambox DM500HD skulle kunne klare det meste af det du skriver, lige med undtagelse af TV2…

    MVH
    Palleba

    som svar til: Kommer der et nyt system? #58335
    Palleba2000
    Deltager

    Jeg har ikke meget forstand på digitalt Radio, da vi kun har FM og AM på Færøerne, men kunne man ikke bruge DVB-T(2) teknikken til at sende radio med, den skulle nokk kunne give god lydkvalitet?

    Én frekvens i VHF eller UHF båndet burde kunne give flere radiokanaler i god lydkvalitet med den båndbredde disse frekvenser har.

    Eller måske kunne man bruge DVB-teknikken på FM-båndet??

    Altså jeg snakker om DVB som audio, ikke DAB(+).

    MVH
    Palleba

    som svar til: Premiere League HD? #58329
    Palleba2000
    Deltager

    hoov1002 sagde:

    admin sagde:

    Kan forresten tilføje at arabiske seere vist via satellit-tv får mulighed for at abonnere og se samtlige 380 Premier League kampe i HD og tror endda de alle sendes live. Prisen dernede er godt 1600 kr for 1 år inkl boks  http://www.admcsport.com/en/satellite.php

    Det skulle dog være temmeligt sikkert, at det bliver på en satellit uden dækning i Europa. Premier League vil helt sikkert gerne beskytte sit produkt.


    Så vidt Jeg kan se, bliver det sendt fra Nilesat 7 grader vest, som er tilgænglig i Europa!


     

    Så vidt JEG kan se, så er der kun dækning over Syd-europa, Nord-afrika og Middle-east, så det bliver så godt som umuligt for de fleste af os i Nord-europa at modtage disse gode kanaler. (Måske via IPTV Big Smile)

    Dækningskort over 7 grader vest: http://www.nilesat.com.eg/nilesat_eirp_Enlarg.htm og http://www.eutelsat.com/satellites/7wab4a_popd.html Desværre 🙁

    MVH
    Palleba

    som svar til: Jeg har VERDENS BEDSTE TV #58285
    Palleba2000
    Deltager

    langkawi sagde:

    ……… for Spanien vandt Thumbs up


     
    Det har jeg også, for de vandt også på mit TV Rollover

    Jeg synes det var godt der blev skoret, fordi jeg kan ikke li’ når det skal til at blive afgjordt på straffesparks.

    som svar til: Det svenske kongelige bryllup, hvor? #58211
    Palleba2000
    Deltager

    Preben Pedersen sagde:

     Kig på dette link http://svtplay.se/v/2048440/det_kungliga_brollopet__vigseln
     

    SE


     Tak for dette link også, dette link er meget nemt at downloade klippene fra 🙂

    MVH
    Palleba

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 226 til 240 (af 251 i alt)
Back to top button