Palleba2000

Forum-svar oprettet

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 181 til 195 (af 254 i alt)
  • Forfatter
  • som svar til: Boxer sender ukodet igen. #61414
    Palleba2000
    Deltager

Jeg har engang oplevet at Canal Digital pludselig åbnede for alle deres kanaler, man skulle bare have et kort, lige meget om det var udgået abonnement eller man havde en lille pakke, så kunne ALLE kanalerne åbnes. En slags Conax Softencryption.  Kortet skulle bare være af den aktuelle CAS-type. Så de har da også prøvet noget lignende med at lokke flere kunder, men ikke HELT FTA.

Men softencryption husker jeg bedst fra de analoge VideoCrypt dage, hvor jeg havde en VideoCrypt dekoder tilsluttet min modtager for at modtage UK Gold, Channel 5 og nogle andre, men så måtte man også slå den fra for at kunne se den tyske VH-1, fordi den blev crypteret af samme dekoder for at englændere ikke skulle se VH-1 musikken gratis. tongue

MVH
    Palleba

som svar til: Canal Digital og tysk tv / 19 gr øst #61303
    Palleba2000
    Deltager

Hej!

Jeg synes du skal skaffe dig en Linux boks, (Dreambox eller lignende), så har du flere muligheder end med de bokse Canal Digital sælger. TV-Radio-Shoppen har masser at vælge mellem.

Nu ved jeg ikke hvad du mener med HD-boks, om det er en boks med indbygget harddisk eller en der kan modtage HDTV. Men f.eks. en Dreambox DM800HD-se kan modtage HDTV og kan have indbygget harddisk, og er ikke større end et A5 papir. 🙂 Dette var bare et eksempel på en linux modtager. Og ja, de virker fint med Astra og Canal Digital.

MVH
    Palleba

som svar til: ASTRA 1N er nå på vei mot 28.2øst #61277
    Palleba2000
    Deltager

Ja, det ser ud til at SES Astra har glemt at trække i hondbremsen, da den er løbet forbi… rollovertongue

MVH
    Palleba

som svar til: CD tilbud efterlyses #61247
    Palleba2000
    Deltager
    som svar til: Boxer TV2 alene kort #61152
    Palleba2000
    Deltager

antenne.dk sagde

player sagde

Det som virkeligt  ______ mig af er, hvem kan dog have foregøglet nogen at man var parate til betale udgifterne til TV2 for hvert eneste tv i husstandende herhjemme!

Anskaffe noget kollektivt? Jo men idag er der nok andre end lige TV2 der vil se penge. Og kollektivt tilsluttede enheder stiger vel i pris uanset hvad?

principielt er der vel ikke noget forkert i at de vil have pr tv det vil alle andre betalingskanaler jo også, og tv2 er jo slet og ret blevet en betalingskanal, så kan man jo bare lade være med at købe den

Mvh Per

http://www.antenne.dk

Det vil Canal Digital ikke, for nogle pakker i hvert fald. Der kan man fÃ¥ tre ekstra kort for 0kr., sÃ¥…

Til Admin: Den kortsplitter jeg skrev om, den mente jeg ikke har fået nogen dom om at den er ulovlig, fordi den har så kort rækkevidde. Men okay, hvis det er ulovligt at nævne den her, så undskylder jeg.

MVH
    Palleba

som svar til: Boxer TV2 alene kort #61100
    Palleba2000
    Deltager

I må nok til at skaffe jer en kortsplitter eller sætte jer ind i kortdeling.

Hvordan dette gøres, må I finde vejledning til andre steder.

MVH
    Palleba

Redigeret af admin pga. forumregler.

som svar til: digital Devices S2 #61051
    Palleba2000
    Deltager

zumosol sagde

Hej

Ja Conax.

billigste model 🙂 conax

Dette Conax CAM har i hvert fald lidt problemer med nogle af HDTV-kanalerne hos Canal Digital.

MVH
    Palleba

som svar til: Aktivitet på 1 grad vest 12092 H #60812
    Palleba2000
    Deltager

Er dette en svag transponder? Fordi jeg kan ikke finde den her oppe på Færøerne med en 90cm parabol.

Edit: Kan nu se at dette er en transponder til østeuropa, så den duer ikke: http://www.telenorsbc.com/templates/Page.aspx?id=782
    Mærkeligt er det, at der på Lyngsat står at det er en Mpeg-2 kanal på en DVB-S2 transponder.

MVH
    Palleba

som svar til: kloner af dreambox #60629
    Palleba2000
    Deltager

Satshoppen vil ikke indrønne det. Men Satnux bokserne er altså kopier af Dreambox, de har måske ændret lidt i hardware og front dersignet, men bagpå er de nøjagtig de samme. Og jo, hvis  man tilslutter et display til en Satnux box, så booter den op med Dream Multimedia's logo, nok derfor der intet display er på boksen.

Men bokserne er gode nok, de har samme  kvalitet som en original Dreambox.

MVH
    Palleba

som svar til: Canal Digital #60558
    Palleba2000
    Deltager

Hvilket image bruger du i dreamboksen, måske skal du opdatere transponder listen…?

Edit:
    Eller du kan vælge manual søgning, og bruge
    Frekvens: 11.229 Mhz
    Pol: H
    SymbolRate: 24500
    FEC: 7/8
    og så vælge Netværkssøgning.

MVH
    Palleba

som svar til: Freesat i Skarrild, lidt vest for Herning #60535
    Palleba2000
    Deltager

Hej !

Tak for svar. Ja, det var nemlig det der dækningskort her på siden at jeg så at der skulle være nok med en ca. 80cm parabol. Jeg ville lige være sikker på at kortet passer. 🙂

Gider ikke have for stor en parabol der i Skarrild.

MVH
    Palleba

som svar til: modtagelse af 42 øst #60475
    Palleba2000
    Deltager

Jeg kan se at der er en h….. masse af ukrypterede arabiske og andre kanaler pÃ¥ disse posititoner.

Mærkeligt nok findes BBC HD Scandinavia på 42 øst

Vedr. dækning, så kommer du nok til at se flere af kanalerne med en parabol af almindelig størrelse, mens andre er umulige at modtage.

MVH
    Palleba

som svar til: Ikke megen aktivitet #60425
    Palleba2000
    Deltager

Verden gik ikke under og ingen satellit er faldet ned, så ALT er SUPER. big-smile

Kunne ikke lade være… big-smile

som svar til: Ikke megen aktivitet #60399
    Palleba2000
    Deltager

Turbo sagde

Palleba2000 sagde

Turbo: Jeg drillede bare lidt, jeg plejer altid at skrive på dansk… laugh

Admin: Ja, nu kører forumet hurtigt igen, det var kun forumet der var meget langsomt, selve sitet var hurtigt nok.

MVH
    Palleba

Så OVERSÆT det dog!! Så vi andre kan grine med!! Du skriver jo netop IKKE altid på dansk………………

Drillede for at se om I kunne gætte hvad jeg skrev, men det var nok for svært. Var ikke nogle sjove ting, bare nogle små kommentarer.

Ja, hvat skal man skriva…?
    Ja, hvad skal man skrive…?

Tað hendir ikki nógv um summarið á hesum síðunum.
    Det sker ikke meget om sommeren på disse sider.

MVH
    Palleba

som svar til: Ikke megen aktivitet #60397
    Palleba2000
    Deltager

Turbo: Jeg drillede bare lidt, jeg plejer altid at skrive pÃ¥ dansk… laugh

Admin: Ja, nu kører forumet hurtigt igen, det var kun forumet der var meget langsomt, selve sitet var hurtigt nok.

MVH
    Palleba

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 181 til 195 (af 254 i alt)
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard