Webmaster – Bo Kjærgaard

Forum-svar oprettet

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1,546 til 1,560 (af 1,578 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • som svar til: DVBViewer recording service #57361

    Hej avh og tak for din kommentar.

    Det er rigtigt, at der er en wiki, som jeg dog synes jeg tilføjer noget på, så det bliver lidt bredere dækkende. Man kan diskutere, om jeg skulle gå i detaljen med det funktionsmæssige, og jeg kan godt se din pointe med opdateringer.

    Jeg vil også gerne lave flere artikler ud fra løsningsperspektiv i fremtiden, men synes også det af og til er relevant at gå i detaljer.

    som svar til: yousee og kanaler der nu er mærket som kodet #57346

    Jeg har før set at nogle kanaler signaleres som at være kodede, uden at de behøver at være det. Hvorfor YouSee gør det ved jeg ikke. Måske bare en fejl.

    som svar til: www.digitalt.tv fungerer ikke , digitalt.tv fungerer #57345

    Jeg har haft ændret på server adresserne. Skulle rette sig, hvis det ikke allerede har gjort det.

    som svar til: Det nye DIGITALT.TV #57333

    Den korte forklaring er, at det er af tekniske grunde. Det er helt anderledes forumsoftware og webserver teknologi, der nu benyttes. Brugerinfo kunne ikke kopieres over fra det gamle.

    Jeg har valgt at lade det gamle forum være tilgængeligt i et stykke tid, fordi der er en del, der gerne vil have adgang til informationer fra det gamle forum fortsat.

    Håber det besvarer dit spørgsmål?

    som svar til: Det nye DIGITALT.TV #57324

    @ Turbo. Jeg har også andre ting at se til…Black Eye Har allerede brugt langt mere tid på at få det nye site up end jeg får betaling for på reklamer i et godt stykke tid fremover. Skal nok se på det. Farver og understreger er jo ikke must have her og nu.

    Ved ikke med sorteringen. Afhænger af om det understøttes.

    Update: Kan ikke finde noget mht. sorteringen, så den kan jeg ikke klare. Der er en fra udviklerne bag denne forumsoftware der pt. kigger på problemet med farver og understreg her på min installation. Det er lidt et mysterie også for ham tror jeg.

    Desværre endnu ikke nogen løsning på understreger eller tekstfarve. Begge muligheder er fjernet fra værktøjslinien indtil videre.

    som svar til: Softwareinstallation på Philips DVDR 70 /021 #57313

    Jeg kan hjælpe med hensyn til rar filer. Det er et pakket filformat ligesom ZIP og kræver et program til at pakke filerne ud. Mht. manual så prøv http://www.gratisupload.dk/download/40007/

    som svar til: Manglende tale på DRHD, fredage og lørdage #57280

    Hej Michael,

    DR HD er begyndt at sende nogle programmer med 5.1 lyd, mon ikke du bare skal rette lydkanal/lydudgangstype?

    som svar til: Upload af billeder #57267

    Så er der byttet om på forummet prioriteten på avatars, så uploads er først og ikke fra gravatar.com først, hvilket ikke var hensigtsmæssigt, fordi uploads så aldrig blev vist.

    som svar til: Det nye DIGITALT.TV #57266

    Håber det er rettet nu. Har fjernet noget database caching som jeg tror var årsagen. Har i hvert fald testet en tre gange med login – skrive indlæg og logge ud og har kunnet læse svar også som logget ud.

    som svar til: Det nye DIGITALT.TV #57263

    Jeg kan godt se problemet. Kigger på det.

    som svar til: Hvilken parabolskærm (1°W, 19,2°Ø, 28,2°Ø) #57252

    Jeg modtager fra 28 øst i den ene side til 15 vest i den anden side på en T90. Jeg vil ikke sige den svarer til en 90 cm. på yderpositionerne (28 øst og 15 vest). Der er det nok lidt mindre. Med yderpositionerne mener jeg LNB'er placeret helt i yderpositionerne på LNB skinnen. Men bortset fra 28 øst i dit setup, så er der ikke nogle kritiske satelliter mht. signal.

    T90 kan være lidt svær at fintune indstillingsmæssigt.

    Hej.

    Du kan ikke bruge den til Boxer. Kortlæseren kan ikke læse Boxer kort.

    som svar til: Hvilken parabolskærm (1°W, 19,2°Ø, 28,2°Ø) #57249

    Jeg har kun prøvet Toroidal T90 og den har ry for være noget af det bedste specielt på de positioner, der er et stykke fra midten. Men mon ikke begge kan bruges, og det kan sikkert anbefales at have center lnb på Astra 2D, så burde den få det fulde udbytte af parabolskålen.

    som svar til: United DVB-T MPEG 4 boks #57247

    admin sagde:

    Hej,

    Jeg tror nok den har. Men du kan måske prøve at spørge firmaet der står for United i DK. Det er http://dangaard-collections.dk/

    Skriv gerne igen hvad du finder ud af.


    dangaard Collections b2bsupport Betina Nielsen. Skriver følgende.:

    Hej Kurt

    Jeg kan ikke fortælle dig om apparatet understøtter et specielt lyd, som udsendes fra en dansk programudbyder,

    men at apparatet kan tilknyttes et surround system, via koaksialudgangen.

    som svar til: Upload af billeder #57246

    Nu skulle rediger indlæg også se pænere ud i IE8.

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1,546 til 1,560 (af 1,578 i alt)
Back to top button