Webmaster – Bo Kjærgaard

Forum-svar oprettet

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1,486 til 1,500 (af 1,578 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • som svar til: ESPN America HD kodet #57780

    Jeg har lavet en Canal Digital tema side nu med kort nyt i højre kolonne med frekvensnyt. Så kan det være jeg også selv kan holde styr på det Smile

    https://digitalt.tv/canaldigital

    som svar til: ESPN America HD kodet #57779

    Tak for hjælpen. Bruger en Atevio 7000 for tiden, så havde ikke bemærket frekvensskiftet.

    som svar til: Hinke HT0415Vi PVR #57773

    Du kan godt bruge TV-Scart til en DVD-optager. Det er bare et navn og ikke som sådan noget i stikket til forskel.

    som svar til: Hinke HT0415Vi PVR #57771

    Du kan godt benytte RF out men kvaliteten er ikke optimal. De fleste vil nok bruge HDMI i dag og så er scart jo ledigt.

     

    Vil vurdere den til at være gennemsnitlig i forhold til svage signaler.

    som svar til: Terratec Cig #57769

    Ja enig. DVBViewer er at foretrække fremfor Terratec softwaren.

    som svar til: Terratec Cig #57767

    Hej Tom.

    Nu har jeg ikke produktet længere, så kan ikke lige huske i forhold til setup.

    MPEG-2 kanaler er dog digitale kanaler, hvis du har dem på kanallisten?

    Det burde umiddelbart bare være at scanne når device står i DVB-C. Med YouSee er det Symbolrate 6875 og QAM 64 der skal søges ud fra.

    som svar til: www.digitalt.tv fungerer ikke , digitalt.tv fungerer #57751

    Altså på grund af tegnene i koden? Jeg kopierer og indsætter bare. Du kan under din profil ændre til dit eget nemmere kodeord.

    som svar til: www.digitalt.tv fungerer ikke , digitalt.tv fungerer #57749

    Hej nomaden,

    Jeg har lige testet med en test bruger og afprøvet glemt adgangskode og fået en ny kode og logget ind med den uden problemer. Hvor er det at det specifikt går galt i processen? Virker det kodeord du får tilsendt ikke? 

    som svar til: Er boxer tv godt? #57742

    Mængden af kompression afhænger ikke af signalstyrken. Min klare observation er også at der er mere digital kompressionstøj på Boxer end på satellit-tv.

    som svar til: problem med lyd på kanal 4 og tv3 #57721

    Jeg tror at det er relateret til kabel-tv selskabernes omdannelse til Nicam stereo. Jeg mener faktisk stadig, jeg oplever det på DR2 (Stofa) med s lyde. Men kun på det analoge signal, der er med nicam stereo lyd. Via digital kabel-tv boks, så er problemet der ikke, fordi det ikke sendes i Nicam stereo systemet.

    Du kan slippe af med problemet ved at anskaffe dig en digitalboks.

    Du kan prøve at kontakte YouSee, det kan være noget med deres Nicam stereo teknik, der ikke er optimeret. Men det kan sikkert være svært at overbevise dem. Se evt. http://www.recordere.dk/forum2/forum_posts.asp?TID=6173&OB=DESC

    som svar til: problem med lyd på kanal 4 og tv3 #57708

    Hvis problemet forsvinder når tv’et er sat til mono så kan det være Nicam stereo delen i dit tv der er problemet, men det er bare et gæt fra min side.

    som svar til: problem med lyd på kanal 4 og tv3 #57702

    Jeg har oplevet at `nicam stereo lyden på visse kabel-tv anlæg/tv af og til døjer med bestemte lyde, så det skratter på visse kanaler. Ofte når der er skarpe s lyde.

    Kommer der noget frem på skærmen når det sker? F.eks. stereo/mono skilt? Har du mulighed for at skifte til mono lyd på Kanal4 og se om det så forsvinder?

    som svar til: Premiere League HD? #57670

    Selv om man ud fra et sportsmæssigt synspunkt kunne mene, at SBS burde satse på samme service som Canal+, så skal det også hænge sammen økonomisk. Jeg tvivler på at der er økonomi i at sende 3 16:00 kampe i Danmark på 3 kanaler samtidigt. Web TV er nok mere realistisk.

    Canal+ er næppe interesseret i 2. og 3. valg på 16:00 lørdagskampe, og de øvrige har 6’eren vel nok plads til. Jeg er ikke sikker på, at den omtalte Premier League kanal sender live kampe, og med mindre der er lavet noget om, så ser det ikke ud til at den kommer i DK.

    som svar til: MPEG4 tuner til LCD-tv – ønsker ikke en ny boks #57663

    Jeg skal opfordre til at der holdes en god tone i svar. Selv om jeg ikke tror det er hensigten, synes jeg svaret er lidt hårdt til sidst Lars…

    som svar til: Maximum C-501 #57656

    Nej det er desværre en hardware begrænsning.

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1,486 til 1,500 (af 1,578 i alt)
Back to top button