Webmaster – Bo Kjærgaard

Forum-svar oprettet

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1,561 til 1,575 (af 1,578 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • som svar til: Problemer med frekvenser på dvb-c #57245

    Hej Michael,

    Såfremt du sætter du udstyr til som eneste enhed på signalet fra dit antennelaug, og du ikke har nogle dårlige stik eller samlinger, men stadig oplever udfald, så må du kontakte det firma der servicerer antennelauges anlæg. Så har du i hvert fald gjort så der ikke er noget at komme efter på din egen installation.

    som svar til: Næsten umulig at opdatere Denver DMB 105 #57243

    turbo sagde:Så må jeg også hellere stryge Denver af listen… Laver United så modtagere med optage-mulighed??


    Jeg tror ikke de laver en med optage mulighed. Nogle af mine venner har købt Maximum 3000 sat/dvb-t Mpeg 4 Combi boks med mulighed for at optage ekstern med USB/harddisk. Den er stabil. Men koster 1.499,- kr. efter sidste prisnedsættelse og ved ikke om den understøtter HE-AAC lyd.

    som svar til: Næsten umulig at opdatere Denver DMB 105 #57241

    Nu har jeg ikke en pind forstand på computere. Men de to første USB nøgler skulle have mere strøm end Denver boksen afgiver. Så fandt han en ældre USB nøgle som fik strøm nok og formatterede den til FAT 32. Men som kom meddelelsen ” ingen opgraderingsfil “. Har lige været inde på Recorder forum. Hvor  de skriver Denver har svært ved at genkende USB nøgler. Og der har været en opgradering som skulle løse dette problem, men som ikke lå i min Denver. Men man skal ikke sende en boks ud på markedet som ikke er klar til DD 5.1. Det gør Triax og United ikke. Mange brugere inklusiv mig selv, har ikke redskaber og viden omkring den slags. Tænk hvis man skulle opgradere sin bil for at få vinduesviskerne til at virke. Ud med Denver ind med United.Smile

    som svar til: United DVB-T MPEG 4 boks #57234

    Så har jeg været i Føtex og købe United DVB-T boks model 9078. Og fik oplyst den var klar med DD 5.1 lyd til DR HD. Har nu tilsluttet den og har lyd igennem via RAW i opsætningen. Hvilket jeg ikke havde på Denver 105. Så selv om der ikke sendes DD 5.1 lyd lige nu på DR HD. Er jeg overbevist om den gør det. Når der udsendes DD 5.1 lyd.Thumbs up

    som svar til: United DVB-T MPEG 4 boks #57233

    Ripenser sagde:

    Ripenser sagde:United Model DVB-T 9078 til 399 kr. Har den HE-AAC lydsystem ?.  Da mange har problemer med Denver model 105. Og vil anskaffe en anden boks.


    Har lige sendt mail til dem. Og vender tilbage hvis jeg får svar fra dem.


    http://www.Happii.dk oplyser at deres United DVB-T boks model 9070 til 449 kr. understøtter Dolby Digital. Men går over til vores konkurent om lidt og køber en United DVB-T model 9078. til 429 kr.Blush

    som svar til: United DVB-T MPEG 4 boks #57232

    Ripenser sagde:United Model DVB-T 9078 til 399 kr. Har den HE-AAC lydsystem ?.  Da mange har problemer med Denver model 105. Og vil anskaffe en anden boks.


    Har lige sendt mail til dem. Og vender tilbage hvis jeg får svar fra dem.

    som svar til: United DVB-T MPEG 4 boks #57230

    Hej,

    Jeg tror nok den har. Men du kan måske prøve at spørge firmaet der står for United i DK. Det er http://dangaard-collections.dk/

    Skriv gerne igen hvad du finder ud af.

    som svar til: DENVER DMB-105HD #57229

    Ja hvis den dyrere Boxer godkendte har mulighed for USB harddisk er det ikke noget problem.

    som svar til: Det nye DIGITALT.TV #57225

    Ja ok den havde jeg også overset.

    som svar til: DENVER DMB-105HD #57224

    Pause live tv tør Denver ikke selv love, mens det lyder sandsynligt på software udviklerne. Der er lidt tvivl om det chipset, der sidder i boksen kan håndtere det.

    Du kan godt koble scart til samtidigt med HDMI.

    som svar til: Det nye DIGITALT.TV #57222

    Baggrunden er dæmpet lidt. Den er mørkere nu. Måske skal du refreshe eller slette din cache hvis den stadig er mangen til først på dagen.

    Med hensyn til at slette tråde, så er det nu meget almindeligt at man ikke kan det på forumsoftware generelt.

    som svar til: Det nye DIGITALT.TV #57219

    Har jeg allerede gjort. De har et udmærket support forum, så det er bragt videre.

    som svar til: Det nye DIGITALT.TV #57217

    Jeg er enig med at det er en udmærket funktion. Den kan jeg dog ikke lige klare i denne version af forum softwaren. Måske når der kommer en opdatering fra udviklerne.

    som svar til: Det nye DIGITALT.TV #57214

    Som jeg kan se det er dette forum lavet sådan at der skelnes mellem emner (første indlæg i en tråd) og indlæg (svar). Kun svar kan almindelige brugere selv slette. Man kan så sige at slette knappen ikke burde vises i det første tilfælde, hvilket jeg vil lade gå videre til dem der har udviklet det.

    Jeg var også ganske tilfreds med det gamle forum, men det kan altså ikke lade sig gøre at køre det længere sammen med resten af sitet…

    Thumbsdown og klovn smiley tilføjet.

    som svar til: Det nye DIGITALT.TV #57212

    Skal nok hente nogle flere smilies over fra det gamle.

    Du kan heller ikke slette et svar hvis du laver det til dit test indlæg?

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1,561 til 1,575 (af 1,578 i alt)
Back to top button