Re:Zone reality stopper 1. september 2011 hos Viasat.

zxixxi
Deltager

Susanne sagde

Det er jeg godt nok utilfreds med. Jeg sÃ¥ den kanal dagligt og lige pludselig en dag, var den bare vækangry. Ingen besked har jeg fÃ¥et om det og nu efter flere ugers undren, finder jeg dette forum…

Kan læse at jeg ikke er den eneste der er sur over dette, men hjælper det overhovedet noget at skrive noget herinde?

Jeg tænker ogsÃ¥ om det overhovedet hjælper at skrive her. Det der bedst virker er at opsige sit abonnement med Viasat, for sÃ¥ bliver de pludseligt meget interesseret i at høre ens mening. Jeg synes specielt det er møg irriterende at Zone Reality bare pludselig er væk UDEN varsel. Det var en god kanal at have nÃ¥r man bare havde lyst til at se lidt reality/doku….. øv hvor jeg savner den.

disapprove

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard