Re:Signal og kvalitet på mit kabel tv.

#63523
Anonym
Inaktiv

Vi har haft teknikker på fra Yousee, det var i led med udskiftning af noget udstyr til deres Webspeed. Han testede hele pivtøjet incl. TV signalerne for at se om det var i orden efter hans arbejde og han erklærede styrke og kvalitet i orden, så det er Yousee godkendt.

Der er heller ikke noget galt med billedet og det der bliver optaget med min PVR er også 100% i orden iflg. VideoReDo TV Suite, som jeg lige behandler nogle af mine optagelser med.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard