Re:Prisstigning IGEN hos Stofa

#57377
Preben Pedersen
Deltager

Ripenser sagde:En opgradering af antenneanlægget som kostede millioner via banklån og de sædvanlige stigninger på kanalerne. Var årsagen til den voldsomme prisstigning. Og har til aften hørt, at flere vil melde sig ud nu. Så det bliver en gyser for de resterende at skulle betale. Jeg modtager de gratis Danske kanaler via DVB-T og har 3 paraboler. Hvor jeg henter FTA kanaler fra Tyskland 13 og 19 grader samt de Engelske fra 28 grader. Så jeg betaler kun licens. Men lejer gerne en god DVD film engang imellem. Jeg bruger HD sat boks så jeg har et par Tyske HD kanaler. Samt naturligvis DR HD via DVB-T.


JA, når man samligner æble med pærer og tror smagen er den samme, så har man vist betalt en forkert pris Winkny

Nu giver din løsning jo ikke adgang til mange Danske tv-kanaler på flerer samtidiget tv-apperater og modtager typer (analoge/digitale) i ukodet tv-format enten i tv-pakker eller som kodet tilvalg  og Internet/IP-tlf, foruden skal du jo forvente en ny investering, når det luftbåret tv-signal skifter fra DVB-T til DVB-T2/Mpeg4, så hvem som har gjort det bedste valg, vil nok først kunne afklares pr. 2012

Da du skiftede til parabol så har du vel sørget for, at der er DVB-S2 understøttelse ellers vil du blive nødtil dette senere.

Men reklamer har gjort folk forvent med, at tro alt kan fåes for 0,- kr. Da det med småt ikke bliver fremhævet på hverken tv-skærmen eller i de trykte medier.

DK

Back to top button