Re:Mediepolitisk aftale for 2011 – 2014, herunder mere valgfrihed…

player
Deltager

. . . Herunder mere valgfrihed . . .

Medieforliget og det tale om vælge eller på anden vis ændre på udbudet af Tv programmerne. Meget her fra Digitalt.tv skal jeg takke for inspiration om dette emne. Politikere og andre skal vel sige det som de nu engang gør, hvad vi andre så gør og økonomisk handler efter, i Vores valg af programmer og hvem vi nu køber dette fra, og her fra kan jeg ingen fremtid se for Boxer! Jeg har hørt det for tit, det med kunne vælge programmer ud og kun betale for disse, og er for længe siden holdt op med tro herpå. Konkret har jeg som enlig og over de 60 valgt kun have basispakken som vel at mærke nu er steget fra 59 til 73 kr. mnd. Nogen steder koster samme basispakke hele 112 kr/mnd, med hvilken begrundelse vil jeg lade ligge.

I vores afdelingsblad Skræppebladet.dk, stod at der i Holmstrup var 209 som have valgt den fulde pakke (sommeren 2008) ud af lige hvor mange?, og at kun een procent havde valgt Stofa’s Zaptor boks i Antenneforeningen Aarhus’ omrÃ¥de (ud af 60.000). Jeg heftede mig ved tallene da jeg aldrig havde forventet sÃ¥danne konkret cifre! Overrasket men altsÃ¥ positivt overrasket.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard