Re:Maximum TS-3000 CX-CI

villapower
Deltager

hejsa,

Jeg har selv en TS-3002 og i manualen står anført, at man både kan bruge usb-sticks (altså enheder, der får strøm fra dekoderen) og eksterne harddiske, der har ekstern strømforsyning.

Der er dog væsentlig forskel pÃ¥, hvor mange GB de kan ifølge manualen mÃ¥ rumme – en enhed der skal have strøm via USB mÃ¥ kun være pÃ¥ (hæng mig ikke op pÃ¥ det konkrete tal, men det er der i omegnen) 8 GB-agtigt, mens en dims med ekstern strømforsyning kan være op til 750 GB.

I praksis betyder det, at du kun kan bruge USB-sticks til at opdatere maskinen softwaremæssigt og sikkerheds-gemme kanallister, for der kan ikke optages mange minutter på 8GB.

Jeg kører selv med en ekstern harddisk pÃ¥ 500 GB tilsluttet – og det fungerer fortrinligt.

vh

/mikkel

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard