Re:Hvorfor er HD mon ikke slået igennem i Danmark endnu ? Hvad nyt her i 2014 ?

Anonym
Inaktiv

Yousee lader også vente på sig med at få en ordentlig signal kvalitet på deres HD, hvilket med garanti også er en hæmsko for udbredelsen af HD i landet. Man ved jo at de piller ved deres signaler ved at skrue ned for bitraten og det i sådan en grad at jeg flere gange har kunne kassere optagelser jeg havde gjort med min PVR fordi VideoReDo 4 meldte om tonsvis af fejl at den var nød til at rette med at fjerne audio og video frames og køre resync af det overlevede.

Det er eks. yderst sjældent at jeg overhovedet kan bruge optagelser fra DR HD til noget som helst. For nyligt kunne jeg kassere hele Band of Brothers serien fordi hvert afsnit var smæk fyldt med fejl takket være Yousee’s pillen ved signalerne.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard