Re:Hvordan skal jeg tolke YouSee’s henvendelse på min E-mail?
henrikg73 sagde
Bestilling vedr.: Ombytning HDMI kabelDin ordre med ordrenr. er på vej. For det første, så har jeg ikke bestilt et HDMI-kabel. Jeg henvendte mig til YouSee for at informere dem om, at lyden hakker på Danske-film som jeg har lejet via deres boks. Skal jeg så som kunde betale for et nyt HDMI-kabel som De åbenbart har sendt. Uden, at jeg har bedt dem om det. Medarbejderen hos YouSee har selv beskrevet i E-mailen, at der bliver sendt et nyt HDMI-kabel. Kan man sende pakken retur. Uden, at jeg skal betale for det? Har rigeligt med HDMI-kabler, så jeg forstår ikke at YouSee bare sender et HDMI-kabel. Uden, at jeg har godkendt det. Virker som om at hver gang der er problemer hos YouSee, så sender vi da bare nyt udstyr som brugeren skal betale for? Uden, at det løser problemet.
Venlig hilsen
Henrik
Spørgsmålet er så om dine egne HDMI kabler er af en ordentlig kvalitet. Med min multimedia player, her oplevede jeg periodiske problemer, det var både pixeleringer og udfald af lyden. Det skiftede jeg så ud til et af en bedre kvalitet og det løste problemet.