Svar til: Mystisk flimmer på Satellit tv (Allente 1 vest)

Kasper
Deltager

Det er meget tydeligt på din optagelse. Jeg har lagt mærke til det under EM også. Så jeg har prøvet en del fejlretning i de sidste par måneder. Udskiftning af LNB, bokse, kabler osv.

Jeg har prøvet bokse med en DVB-S2x, som umiddelbart behandler billedet med mindre flimmer end når jeg bruger en DVB-S2 tuner, som ligner meget din optagelse)

Lige meget hvad er det super ringe signal fra Allente pt på 10.716H og 10.934V. Telenor vil kun have fejl indrapporteret via Allente – så de afviser blankt mine henvendelser… At præsentere fejl for Allente er bare op ad bakke. Så det kan være, vi, med sans for en lille smule kvalitet i billedet, kan ligge pres på Allente? 🙂

Det har været helt galt under EM og OL. I foråret så jeg det kun på News når de læste citater op.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard