Svar til: Mystisk flimmer på Satellit tv (Allente 1 vest)

Anonym
Gæst

Hvor dejligt nogle andre oplever dette! Jeg har kun oplevet det under OL. Jeg opdagede det først fra bordtennis hallen hvor der var et oversigtsbillede ude fra hjørnet af hele hallen, og tænkte der var et defekt kamera. Men det var der stadig dagen efter, så var det fra badminton hallen også, og nu ekstremt ofte observeret fra atletik stadion. Fordi der meget ofte er de oversigtsbilleder med grafik.  Jeg testede med andet kabel og andet tv, men det er kun på parabol signalet og ikke på dr.dk via nettet osv.

Tænkte så min boks havde en underlig fejl. Men efter snak med en anden hvornår jeg oplever det, så gjorde han også… Så konstaterede det ikke var mit setup.

Lavede en mobil optagelse med 2 tv, et med DVB-T2 signal og et med parabol signal samtidig hvor man tydelig ser forskellen (utrolig ens synkronisering overraskende nok). Kan ikke lige se jeg kan vedhæfte en video fil her. Men har sendt den til Allente og beskrevet det, for de må have et problem . Det er møgirriterende.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard