Svar til: Kan ikke finde TVE på Astra 19,2 E

Det er meget mystisk. DVB-S2 tuner kan fint modtage DVB-S også, så ikke det der er problemet. Hvis den finder de øvrige kanaler på frekvensen med TVE Internacional Europa, så har jeg ingen forklaring på, hvorfor den ikke skulle finde TVE.

Eneste forklaring jeg kan komme på at den på en eller anden måde bliver læst ind med et andet navn, selv om jeg ikke tror det er sandsynligt.

Ved ikke om tv’et har mulighed for at slette alle kanaler og så kun kanalsøge på én enkelt frekvens altså den med TVE, og så se hvilke kanaler der dukker op, og se om TVE er en af dem bare under et andet navn.

Kan ikke se det skulle have noget med LNB hovedet at gøre, specielt såfremt du får de andre kanaler ind på samme frekvens som TVE.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard