Svar til: Danmark skifter til DAB+ 1. december 2014 ?

Anonym
Inaktiv

Fender56 sagde Og til alle dem som foreslår DVB-T2A eller alle mulige opfindsomme standarder. Gider i nævne 1 eneste produkt der er til salg i den standard?

Alt efter opsætning vil DVB-T2A eller DVB-T2-Lite (som det hedder i dag) kunne modtages på samtlige DVB-T2 kompatible modtagere. Desværre sidder disse kun i tv, og der er ikke mange, som bruger deres tv til at høre radio.

Monstro ikke det skulle være sådan at Vu+ og den nye generation af Dreambox, der er udstyret med T2 tuner også har en digital radio app der kan dette?

I hvert fald så er min Dreambox 7020 HD født med en digital radio app til kabel TV og parabol, så mig rørte det ikke da Yousee slukkede for deres FM radio, for Dreamboxen anvendte jeg i forvejen til de digitale, fordi jeg også anvender den til satellit radio.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard