Svar til: Er Vu+ ved at udgå?

#405532
Anonym
Inaktiv

Ang. harddisk, så har jeg efter jeg oprettede indlæget opdaget at jeg har 2 harddiske, en på 250GB og en på 2TB, plus også et ICY BOX kabinet at en af dem kan sidde i, som jeg helt havde helt glemt alt om fordi at de i lang tid har ligget godt gemt inde i et af mine skabe sammen med andre gamle computer dele 🙂

Men det med betjening har jeg tænkt over ved en hurtig test af min nuværende, og det er bare at lægge en foldet fiberklud hen over fronten ved LED’en på den der ikke skal betjenes, så virker remoten slet ikke på enheden.
Placering var også blevet ændret grundet det med de opdagede HDD’ere, med at den med DVB-S2 i stedet skal stå på en hylde at jeg har på vægen lige ved siden at TV’et, for de Blu-ray’s der står på den hylde kan jeg godt rykke lidt rundt på til andre hylder.

Men det kan måske godt tænkes at det Corona spiller det hele et puds, men så er det bare underligt at forhandlere som Proshop, Computersalg og Pulsat eks. skriver om Duo 4K, at der er tale om et udgået produkt.

Men nå ja, jeg lever jeg bare med den kommende Uno 4K til lidt over 199 Euro, hvilket også er betydeligt billigere end en Duo eller Ultimo, der koster godt over 400 Euro.

Back to top button