Svar til: Optage sat udsendelser fra CA-modul ?

Bygork
Deltager

Nu står jeg med en brugt Vu+ solo 2 på hånden. Den er uden HDD, men jeg kan se at der er USB porte i den. Jeg kan desværre ikke finde så meget info om denne modtager online og den gamle test her på siden virker ikke i linket https://digitalt.tv/vu-solo2-anmeldelse/ Linux-TV.com  Er der nogen der ved om jeg umiddelbart kan tilføje en ekstern usb Harddisk og så vil man kunne optage på den via kanaler dekoder fra CA-modulet, eller skal jeg tilføje en intern for at det virker ? Hvordan skal hdd formateres format mæssigt ?

Vil optagede udsendelser være kodede på Harddisken eller vil de umiddelbart kunne overføres til en computer eller andet TV for afspilning? Findes der evt. en løsning på at de er kodede ved at installere et eksternt image ?

Er der nogen der vil dele deres erfaringer med Vu+ solo 2 og hvad man kan forvente ?

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard