Svar til: Streamingtjenester

Anonym
Inaktiv

Pluto TV, Amerikansk, kræver ingen registrering.
Har masser af film og serier. Indholdet har en blanding mellem SD og HD, fordi at meget af deres indhold er af ældre dato og ikke HD restaureret.
Dog bedst benyttet registreret, for at man kan oprette en favoritliste.
Hvis man registrer sig, så benyt den samme server hver gang.

Peacock TV, Amerikansk, kræver registrering.
Men har man først oprettet en gratis konto, så er der adgang til tonsvis af gratis film og serier i 1080p med en bitrate på ca. 7.5 Mbps.
Noget indhold kræver dog premium, men det kan man tydeligt se hvilket det er da det er markeret.
Benyt samme server hver gang, eks. en af dem i New York eller i
New Jersey.

tvplayer, Britisk, kræver registrering.
Med den kan du streame TV kanalerne fra eks. BBC, ITV, Channel 4 og 5 osv. helt gratis.
Registrering gør man bare ved at benytte et Britisk postnummer, her valgte jeg at anvende et af postnumrene i London forstaden Ealing, fordi at der bor en pokkers masse mennesker i netop lige det område.
Benyt samme server her gang, dem der kan vælges imellem befinder sig alle i London.

ARD og ZDF, som bekendt Tysk, kræver ingen registrering.
Begge giver også adgang til at streame deres søsterkanaler og disses mediathek.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard