Panasonic DMR-BCT820EG – opfølgning på anmeldelsen

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 63 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #62836

    Jeg regner med at sælge mit eksemplar igen, da jeg primært anvender HTPC i forhold til at optage tv til dagligt og pga begrænsningen i forhold til Stofa’s kodede kanaler.

    Opretter lige en tråd i køb og salg, når jeg synes, at jeg er færdig med den. smileny

    #62837
    Flemming Larsen
    Deltager

    admin sagde
    Jeg regner med at sælge mit eksemplar igen, da jeg primært anvender HTPC i forhold til at optage tv til dagligt og pga begrænsningen i forhold til Stofa’s kodede kanaler.

    Opretter lige en tråd i køb og salg, når jeg synes, at jeg er færdig med den. smileny

    Den må da lige, tjekkes godt og grundigt igennem, så den først skal sælges omkring januar/februar.blush

    Flemming Larsen.

    #62850

    Du skriver i din glimrende og udførlige anmeldelse, at et minus er den manglende mulighed for at forudprogrammere serieudsendelser, altså at optageren f.eks. skal optage hver søndag kl. 20-21. Gælder det også ved manuel forudprogrammering? Det har jo ved de Panasonic maskiner, jeg har haft, altid været en standardfeature.

    Mogens Jørgensen.

    #62851

    Tak for din kommentar.

    Det er muligt at lave ugentlige optagelser på bestemt tidspunkt. Det jeg omtaler er at man ikke automatisk kan sætte den til at optage alle kommende afsnit af et givent program.

    #62852

    Tak for hurtigt svar på min forespørgsel. Dit svar bekræftede min anelse, men det er jo rart at vide med sikkerhed, hvad man anskaffer, når man benytter omtalte timer-facilitet ret så meget.

    #62891
    knudknud3
    Deltager

    Hej.

    Det var godt nok en fornøjelse at læse denne gennemgang.

    Jeg har dog et par spørgsmål.

    1. Når man har set halvdelen af en optagelse, kan maskinen huske, hvor man er kommet til. Det er meget fint, men kan den også huske dette, hvis man har set noget af flere optagelser? I så fald, hvor mange er den i stand til at huske?

    2. Der kan oprettes kapitler (punkter) med spring på 5 minutter. Hvad med 10 minutter?

    #62892

    1. Tror den kan huske det for alle. Har dog ikke testet det med en masse optagelser. 

    2. Der er kun auto, 5 min eller off som valgmuligheder.

    #62926

    Nye oplysninger tyder på problemet med at optage Stofa kanaler intet har at gøre med kopibeskyttelse, men derimod at der er et problem på recorderen i forhold til at optage SD kanaler i MPEG-4 format.  

    Den kan derfor ikke anbefales til Stofa net, i hvert fald ikke de hvor der nu udelukkende sendes i MPEG-4. Det gælder i hvert fald disse https://digitalt.tv/husk-kun-mpeg-4-i-visse-kabel-tv-net/ og nok flere i fremtiden.

    #63085

    Så er det bekræftet også her. Fra i dag er alle lokale Stofa SD kanaler blevet lavet om til MPEG-4 og kan ikke længere optages. 

    #63087
    Flemming Larsen
    Deltager

    Så er det bekræftet også her. Fra i dag er alle lokale Stofa SD kanaler blevet lavet om til MPEG-4 og kan ikke længere optages. 

    Så må vi da håbe, at Yousee ikke gør det samme foreløbig.

    #63090
    #63091
    Flemming Larsen
    Deltager

    Så kan den vel ikke bruges til noget mere? Det sætter da sine begrænsninger?

    #63092

    Ja håber da de får det fikset, hvis den også kommer til salg i Danmark, som der vist er nogle der skriver om på recordere.dk. 

    Men kan da være jeg skal sælge min på ebay til nogle i Tyskland for en sikkerheds skyld…

    #63093
    Flemming Larsen
    Deltager

    Ja, jeg håber at der sker noget inden, at de kommer med mpeg 4. Det er jo et hardware problem. Så den tyske kan godt risikere, at ikke virke. Irriterende.

    ja, det kan da godt være, at du skal sælge den af den vej.

    #63152

    Stofa lader til at have lavet en ændring i deres stream, hvilket har løst Mpeg-4 SD optagelsesproblemerne. Har prøvet et par MPEG-4 SD kanaler og der er ikke længere problemer med at optage nu. Karakteren hedder derfor også 4,5 nu i anmeldelsen.

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 63 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button