Hotbird, 19.2 og 28.2 på en Gibertini 100cm?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne har 35 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 3 år siden af Anonym.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 31 til 36 (af 36 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #767178
    Astro
    Deltager

    Tak for info 🙂

    Tror at jeg beholder ExpressVPN da jeg har en 300 megabyte forbindelse hos YouSee via en fibernet forbindelse.

    #772695
    Astro
    Deltager

    I morgen kan jeg hente NVIDIA boksen i Collect Shop (glæder mig 🙂 ), men du skriver i en tidligere tråd at man skal logge ind med sin gmail konto når man starter. Jeg har kun en Hotmail konto. Tror du det vil virke ? …eller jeg jeg nød til at oprette en gmail konto ?

    #772777
    Anonym
    Inaktiv

    Du er nød til at have en Google konto, ellers vil man slet ikke kunne anvende den.
    Det nemmeste der er at oprette en Gmail konto og anvende den samme login til den konto på boksen.

    Efter login på boksen skal du også nok regne med at der er en opdatering til boksen af dens OS og måske et par andre småting.
    Det var der eks. til min da jeg startede den op for første gang.

    #772853
    Astro
    Deltager

    Nu har jeg været forbi “Collect Shop” og hente pakken. Glæder mig til at tilslutte boksen i aften 🙂  Tusind tak for dit gode tip, Per M !!

    Et sidste spørgsmål: Når jeg opretter en gmail konto vil du så anbefale at jeg bruger min Express VPN og kobler mig på et bestemt land inden jeg opretter ? Går ud fra at en udenlandsk streamingsservice lynhurtigt vil opdage at det er en dansk gmail adresse ?

     

     

    #772856
    Anonym
    Inaktiv

    Ja det vil nok være en fordel at anvende VPN med en Amerikansk server, så at du kan få en mail adresse der ender med .com

    #772878
    Anonym
    Inaktiv

    Nå, efter at have fået en masse bøvl med NordVPN på computeren med deres seneste update af deres Windows program, der har jeg også anskaffet mig ExpressVPN.

    Jeg prøvede dem lige af på min NVIDIA Shield TV Pro også med at se hvordan at det ville fungere med Peacock TV, hvilket er en ultimativ test om det virker og det gjorde det.
    Ingen bøvl med at streame noget som helst der af alt det der er gratis på den Amerikanske TV serie og film tjeneste.

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 31 til 36 (af 36 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button