Webmaster – Bo Kjærgaard

Forum-svar oprettet

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1,516 til 1,530 (af 1,578 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • som svar til: Din Profil er blevet Opdateret #57538

    Det er nu ændret så navn kan ændres.

    som svar til: Upload af billeder #57533

    Hej

     

    Det er vist uanset browser og må være opstået efter opdateringen lørdag. Jeg undersøger det og skriver igen når det virker.

    som svar til: Din Profil er blevet Opdateret #57531

    Tak for oplysningen.

    Jeg kan godt se det og har spurgt til det hos producenten.

    som svar til: TRIAX 405 #57522

    Igår havde jeg for første gang lidt pixellering i den Amerikanske film på DR HD. Lyden faldt dog ikke ud.

    Det var næppe sket med den indbyggede tuner i min fladskærm. Som jeg dog ikke bruger mere, da

    den ikke kan lave DR HD 5.1 lyd. Og der har stadig ikke været nogen udsendelser med 5.1 lyd, så

    jeg har kunnet afprøve surround lyden.

    som svar til: Det nye DIGITALT.TV #57514

    Opdatering planlægger jeg at gennemføre lørdag engang. Forum forventes at være lukket i 30-60 min. mens opdateringen foregår.

    som svar til: Premier League 2010/2011 news. #57491

    As stated on /6eren-k%c3%b8ber-premier-league SBS would not comment further on questions before the deal is confirmed by the Premier League. I honestly cannot see Canal+ being interested in the remaining matches presuming that they are mainly 16.00 CET Saturday matches which are not high profile…

    som svar til: MAXIMUN T 102 FTA #57485

    ElGIGANTEN har nu hævet prisen fra 599,- kr. til 799,- kr. På Triax 405 VA dvb-t boks.

    Men stadig billig iforhold til Expert med 1.995,- kr.

    som svar til: MAXIMUN T 102 FTA #57478

    Fik en radioforhandler til at tage mine 3 DVB-T bokse. Cool

    som svar til: MAXIMUN T 102 FTA #57475

    Nettosat skriver at MAXIMUM T 102 IKKE understøtter HEE-ACC. Og jeg tror det er en fejl de er kommet at skrive det på deres hjemmeside. For de skriver nemlig at MAXIMUM 541 understøtter HEE-AAC.

    som svar til: Det nye DIGITALT.TV #57474

    Den nye forum version 4.2 retter på manglende underlinie og tekstfarve. Desuden skulle det med login tilbage til emne muligvis også være blevet tilføjet. Jeg opdaterer i denne uge engang.

    som svar til: MAXIMUN T 102 FTA #57455

    NettoSat har nu bedt Firmaet kjaerulf1 om at svare på. HVORFOR der ikke kommer Hee-acc 5.1 lyd ud på DR HD. På Maximum T 102. Som NettoSat jo også reklamerer med på deres hjemmeside at den kan.

    som svar til: MAXIMUN T 102 FTA #57441

    Så har jeg bestilt en Boxer godkendt DVB-T boksDK

    Nemlig en Triax THD405VA til kun 599,- kr. hos ElGiganten.Big Smile

    Så nu må skraldevognen godt komme og hente mine Denver-United-Maximum bokse.Cool

    som svar til: MAXIMUN T 102 FTA #57438

    Ja boksen som sådan er udmærket. Der har været et par enkelte udfald ( pixelering ) men slet ikke så slemt som på Denver og United.

    Billedkvaliteten er flot og tekst-tv arbejder hurtig. Thumbs up Men når man har købt dyrt surround-anlæg og der udsendes 5.1 lyd. Vil man jo gerne have glæden af det. Mange går faktisk mere op i lydeffekter på dvd film i DTS 5.1 end selve filmens indhold. Og når Netto-Sat annoncerer med at den understøtter Hee-acc lyd. Burde den gøre det. Så jeg venter spændt på svar fra Dem. Eller,s har Expert lovet mig rabat på en Boxer godkendt Triax boks. Da jeg så har haft 3 forskellige DVB-T bokse som ikke understøttede Hee-acc lyden.

    Fordi jeg fra starten var så nærig ikke at ville betale de 1.995,- kr. en godkendt boks kostede. Fordi jeg kun skulle bruge den til DR HD lyd. Og mit kommende 3 D fladskærm til den tid nok understøttede T 2 systemet.

    som svar til: MAXIMUN T 102 FTA #57436

    Nu har jeg skrevet til Netto Sat at der ikke kommer 5.1 lyd ud på boksen. Selvom de skriver på deres hjemmeside at den understøtter hee-acc lyden til DR HD. Og må se hvad de svarer. Har snakket med en Radioforhandler som gør meget i bokse og antenneudtyr. Han mener IKKE Maximum T 102 understøtter Hee-acc lyden.Thumbs down

    som svar til: MAXIMUN T 102 FTA #57431

    turbo sagde:Det var altså, når du er på Tekst-TV's programsider, og du så har tastet det gule sidetal for programomtalen, at du kan se, om der udsendes i Suround sound. her skal så stå “SS”. Ikke på EPG'en…


    Tak Turbo. Havde glemt det i bare irretation over at jeg ikke har fået 5.1 lyd på endnu.

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1,516 til 1,530 (af 1,578 i alt)
Back to top button