Re:Sverige stopper DAB+ udbygningen, FM fortsætter efter 2024.

kram5610
Deltager

Preben Pedersen sagde 
Og jeg gider ikke betale ekstra registrerings afgift – så kan nemt klare mig med allerede indkøbt udstyr og medbragt Bluetooth højtaler, så kan nøjes med et usb stik , så strømen kan tilsluttes udstyret. Det bliver vel nok også muligt i fremtiden, at det der kun er højtaler tilslutning via Bluetooth, der er standard i bilerne – alt det andet er vel ved, at være forældet teknologi.

Så fordi du ikke gider betale afgift for en DAB+ radio skal alle andre staffes og høre radio i bilen via Bluetooth – det er da noget makværk. 

Jeg kan stadig ikke se Bluetooth som afløser for et godt bilanlæg – ligesom streaming af DR1 på en pc også er en dårlig erstatning for en tv tuner.

Hilsen

Morten Hesseldahl

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard