Re:MAXIMUN T 102 FTA

Ja boksen som sådan er udmærket. Der har været et par enkelte udfald ( pixelering ) men slet ikke så slemt som på Denver og United.

Billedkvaliteten er flot og tekst-tv arbejder hurtig. Thumbs up Men når man har købt dyrt surround-anlæg og der udsendes 5.1 lyd. Vil man jo gerne have glæden af det. Mange går faktisk mere op i lydeffekter på dvd film i DTS 5.1 end selve filmens indhold. Og når Netto-Sat annoncerer med at den understøtter Hee-acc lyd. Burde den gøre det. Så jeg venter spændt på svar fra Dem. Eller,s har Expert lovet mig rabat på en Boxer godkendt Triax boks. Da jeg så har haft 3 forskellige DVB-T bokse som ikke understøttede Hee-acc lyden.

Fordi jeg fra starten var så nærig ikke at ville betale de 1.995,- kr. en godkendt boks kostede. Fordi jeg kun skulle bruge den til DR HD lyd. Og mit kommende 3 D fladskærm til den tid nok understøttede T 2 systemet.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard