Re:hvordan kører db 7020 hd v2 som dvb-c optager
Per M sagde
1)Menu => Setup => Common Interface => Init , så registeres CAM og kort.
ok
2)Tuneren er en DVB-C/T tuner, altså en twin tuner, du har fået hvad du har betalt for.
Nej jeg har direkte bedt hm-sat på skrift om mine ønsker dvs 1xsat & 2x dvb-c udfra dette fik jeg ordre nummer og da ordren blev bestilt blev det bekræftet af (wolfgang miller(hm-sat) at det var som det skulle være. meen nu måtte de jo så indrømme det kan ikke lade sig gøre mm det er 2 seperate dvb-c tunere dvs sat tuneren skal afmonteres så de har bedt om og få udstyret retur da det er dem der har lavet fejlen.
3)Grøn skærm har jeg ingen forklaring på, aldrig oplevet, min er heller ikke koplet til internettet og den prøver heller aldrig på at etablere en forbindeldelse for at downloade noget. Så jeg tror du er ovre i noget der overskrider min kendskab
det må have noget med org image og gøre,prøvede newigma efter anbefaling af hm-sat og den lavede ikke fejlen.
4)og du derfor er bedst tjent med at rette hendvendelse til hardcore brugerne i Dream Multimedia’s eget forum. De har også en Engelsk sektion, hvis du ikke er god til Tysk.
noteret
5)Men som jeg også nævnte tidligere: Læs brugermanualen.
den er sandelig pløjet igennem ikke de store afvigelser fra den gamle db7000s som kører pt.