Re:Husker politikerne mon DR2 HD og DR K HD i det nye medieforlig 2014 ?

reslfj
Deltager

mich sagde

reslfj sagde
Jeg synes i er helt politisk tonedøve.  DR3 er under stort politisk og kommercielt pres – fra dem der hader unge og dem, der vil forære  private sendemuligheder.

Nedlægges DR3 helt, kan man naturligvis sende DR2 i HD, med det bringer jo ikke mere HD, blot en kanal mindre.

Lars   smile

Jeg mener da ogsÃ¥, at DR3 skal fortsætte…

Hvordan de løser problemet, så DR2 udsendes i HD, vil jeg ikke blande mig i, jeg synes kun det er synd, at denne kanal meget snart er den eneste i SD 

Man skal aldrig spørge om noget, som man ikke kender svaret på. Måske  kan man bestemt  ikke lide svaret.

Det er da helt håbløst ukonstruktivt bare at kræve ind uden selv at kende og tro på en praktisk løsning på at skaffe den nødvendige kapacitet.

Der er  ikke yderligere kapacitet I DRs del af  antennenettet, og det ved du vel egentligt godt.

Så  du opnår med stor sandsynlighed  ikke andet end at støtte en meget ubehagelig ideologisk politik, der vil  stække DR og evt. lukke DR3.

Det er jo en helt anden sag, hvordan DR benytter kapaciteten.  Om de unge (DR3) skal have SD og DR2 skal I HD, har intet med den samlede kapacitet som DR råder over.   Så glem helt, hvad der sendes på hvilken kanal.  Er kapaciteten der, så kommer  DR2 også I HD.   Men uden DVB-T2  så er der helt enkelt ikke den nødvendige kapacitet I nettet.     

Lars  smile

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard