Re:HD kanaler på Dreambox 800 HD.

Anonym
Inaktiv

Jeg tror der er en fejl i den 3rd party firmware du kører med, det baserer jeg ud efter fejl jeg oplevede med en lignende Linux PVR, en CubeRevo. Jeg prøvede at skifte den originale ud i den, fordi folk påstod over for mig i recordere.dk’s forum, at den 3rd party firmware de havde kendskab til skulle være langt bedre og mere stabil.

Okey, det virkede også fint i et lille års tid, men så begyndte balladen. Den blev sløv med at boote og skifte kanaler, der var flere ting den blev programeret til at den overhovedet ikke optog og flere gange oplevede jeg også at der pludselig stod PANIC i display’et og at boksen så slukkede og begyndte at boote igen.

Efter det var jeg færdig med at bruge 3rd party firmware til min PVR, der ligger nu en original firmware i den og det har den kørt med uden problemer i 2 år. Så jeg vil egentlig anbefale at gå ind på Dreambox’es officielle hjemmeside og der hente en original firmware ned til din PVR.

Husk at kigge på label bag på din boks for at få downloadet den korrekte firmware, for der er 2 forskellige modeller af DM 800 HD boksene.

http://www.dream-multimedia-tv.de/en/downloads

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard