Re:Har kontaktet: LG’s Support

#66528
mich
Deltager

henrikg73 sagde
HvorpÃ¥, at jeg fik denne information. Det er YouSee, som har og skal sørge for, at deres app skal opdateres. LG. Er kun forpligtet til at opdatere. Hvis der er fejl pÃ¥ deres app. HvorpÃ¥, at LG’s Support bliver ved med at kontakte YouSee, sÃ¥ vi brugere ikke bliver ved med at kontakte: LG’s Support, nÃ¥r det viser sig, at det er YouSee. Der skal opdatere pÃ¥ deres egen app! Fik en fornuftig forklaring hos LG, sÃ¥ YouSee . I bliver ved med at sende bolden videre Selvom, at i bliver ved med at sende mig til LG’ Support 😉 Det giver mere mening. Hvis i skriver til: LG. MÃ¥ vi opdatere app pÃ¥ jeres LG-TV. YouSee Play! 😉 Har hørt, at andre har samme problem. Selvom, at YouSee ikke vil gøre noget ved det. Desværre. Kom nu ind i kampen YouSee 😉

Venlig hilsen

Henrik

 

SmartTV vil aldrig være smartTV i længden, servicen kan stoppe, når der er gået nogle år pga. manglende opdatering eller opdateringsmuligheder.

Køb dog den nyeste Chromecast til 320 kr i Elgiganten og få 3 mdr. gratis Viaplay (3x89kr værdi).

Så kan du se alle filmene, arkiv fra TV kanalerne, ja liveTV på din fladskærm. (husk ændring fra 60Hz til 50Hz)

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard