Re:DVB-T2 bliver et krav fra 1 jan 2013.

#62001
reslfj
Deltager

Lars Buje sagde

Jeg synes at det er lidt svært at følge med,(OG få råd til) at følge med udviklingen. Fik Boxer sidst i september og udstyret er allerede forældet. Jeg brugte en mindre formue (I min verden) på udstyr til 3 stk. tv og har desvære bundet mig i et år. Jeg må indrømme, at jeg har fortrudt at jeg gik væk fra parabol tv. Hvad ville i vælge, hvis i skulle ud og vælge udbyder idag. 

Jeg kan ikke forstå, at du købte udstyr til tre fjernsyn uden at have undersøgt sagen grundigt.  Det var nyt med den fastlagte  dato  april 2012 fra Boxer, men det havde meget længe ligget i kortene, at det kun var timingen omkring DVB-T2, der ikke lå helt fast.    

Selv nogle af de store kæders hjemmesider havde info om DVB-T2 og TV2 HD indenfor 14 dage efter Boxers pressemeddelelse.  

Hvis det ikke var, fordi jeg skal aftage kabel-tv, så mener jeg faktisk, at Boxer har et godt og nogenlunde prisrigtigt udbud.    Især hvis man ikke ønsker så mange kanaler,  er Boxer nok en af de bedste måder af få mere end DR på  for en rimelig penge.

Jeg ville personligt aldrig  vælge CD eller Viasat. Jeg  synes de er for dyre, har for ringe forretningsmoral og så ser jeg i øvrigt ALDRIG  hverken sport eller  4, 5, 6, 9, TV3, TV3+, 3Plus – ALDRIG.

Boede jeg i Jylland og kunne jeg opsætte en stor parabol, så  havde jeg nok Freesat fra UK og de nye tyske diigtale FTA sat-kanaler + DR via en antenne. Muligvis suppleret med Boxer til  TV2-News. 

Kabel er dyrt, men via en ejendom / forening kan det næsten blive prismæssigt OK, og man kan få rigtigt mange kanaler, hvis man har råd.

 

Lars   smile   

Back to top button