Svar til: Gammelt SAT installation med FBC tuner?

jeg har samme resultat som du søger, dog uden nogle switche (på nær en alm til 29 kr) eller noget.

2 kabler fra unicable LNB på taget ned til FBC tuner (1w og 1 5e)

1 kabel ned til alm ældre modtager der bare er sat i legacy udgangen på unicable LNB og på en diseqc switch (så denne også kan se både 1w og 5e)

så alt ialt har jeg 4 kabler på taget, hvoraf de tre er i brug pt. til to enheder, hvor den ene kører full FBC på to positioner. Det eneste nyt jeg har investeret i er to unicable LNB’er

<script src=”safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/f0ca6001/background/helpers/prefilterHelper.js” type=”text/javascript”></script><script src=”safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/f0ca6001/background/helpers/prefilterHelper.js” type=”text/javascript”></script>

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard