Svar til: Fællesantenneanlæg

Det vil altid blive defineret som et fællesantenneanlæg, hvis man distribuere et signal fra en eller flere fælles paraboler eller DVB-T til flere brugere / lejligheder gennem de samme kabler

I dette tilfælde afregner man derfor også til Verdens TV for free-to-air kanaler

Mange foreninger i København har faktisk denne løsning parallelt med ex youSee. Det kan bl.a være muligt, hvis der ligger et gammelt coax net i ejendommen som ikke længere benyttes, hvis youSee ved en senere lejlighed har lagt nye kabler.

Jeg er enig med andre indlæg om at undersøge muligheden for fiber / pds leverance og der findes andre leverandører end Waoo, som kan levere den samme ydelse til en lavere pris, så det bør undersøges

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard