Svar til: Boksanbefaling? Skal have tuner DVB-S2/T2 og CA-modul

Har lige rodet lidt mere med boksen i dag. Positivt overrasket. Man kan sortere alle kanalerne i alfabetisk orden, hvilket er en stor fordel når man skal finde kanaler på 13 øst og 19 øst. Også en let måde at finde ud af om kanalerne sendes i HD-udgaver, såsom BBC World News er der mange udgaver af på 13 øst og 19 øst – og én af dem er i HD.
I den store oversigt kan man også med det samme se frekvens og satellit på kanalisten, godt til nørden. 😉
Ikke mindst kan man se frekvens, signalstyrken og satellit på bjælken nederst når man zapper.

Og B&O er ved at lave en Puc-liste (remote-koder) til mig, som jeg kan bruge på mit tv, så jeg kan styre Edision med Beo4-remoten. Den første de har sendt virkede ikke, men jeg er sikker på at vi finder en løsning til det også.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard