Svar til: Dreambox er gået helt konkurs

Palleba2000
Deltager

Er der nogen der ved om man kan købe Dual tuner kort (DVB-T(2)) til Vu+ Ultimo til ca. 3-400 kr? MVH Palleba og godt nyttår!

Pt. ser det ud til ingensteds. Jeg har selv haft søgt efter den til min Duo 4K SE. Alle steder er Vu+ T2 tuneren der skulle passe til samtlige af modellerne i restordre (selv i Tyskland) og det kan ikke siges hos nogen af forhandlerne om hvornår at de kan leveres igen, HM Sat skriver eks. at den ikke vil kunne leveres over længere tid. Men det vil heller ikke kunne gøres for kun 3-400 kr, T2 tuneren koster i omegnen af ca. 634 kr bare i Tyskland.

Hej Per!

Ved ikke om du stadig søger efter en T/T2 tuner til din Vu+ boks, men de har nogle på lager i Sverige hos SatPro.se

Jeg tog og bed i det sure æble og købte mig en til ca. 770 kr.

MVH
Palleba

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard