Svar til: Vu+ Duo4K SE Black Hole Images

#1356599
Anonym
Gæst

Black Hole 3.1.0.I kan ikke downloades som en pakke fra internettet på den måde.

Du skal sætte din Duo 4K SE op til at have adgang til internettet, hvilket er nemmest via WiFi og når den så har adgang til internettet, så skal du der efter inde i boksens egen update funktion opdatere til den.

Så der skal du først logge ind i din router via din computer, hvilket er noget man typisk gør igennem ens browser med informationer man har fået fra ens internetudbyder og der finde disse informationer under WiFi indstillingerne, som der skal anvendes i Vu+’ens indstillinger for netværksadgang:

Primær DNS
Sekundær DNS
Krypteringsmetode
Password til netværket

Men hvis du ikke allerede anvender WiFi, så skal du aktivere det.
Her fungerer 5 GHz bedst.
Dernæst skal du lige kigge på hvordan det køres og hvis der står AUTO, så skal det ændres til at du anvender en bestemt kanal.
Der på min egen router anvender jeg kanal 52.

Hvis du desuden har mugligheden for at give netværket et bestemt navn, så foreslår jeg at give det et navn som du nemt kan huske, for at det er nemmere for dig at finde netværket.

Det er desværre noget jeg ikke kan hjælpe dig med mere end det, for det er forskelligt fra router til router hvor man finder det og ændrer indstillingerne.

Det vi så kan kigge på som det næste, er at sætte Vu+’en op til at have netværksadgang.

Back to top button