Waoo

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55717
    lhv
    Deltager

    kommer waoo med DVB-C signal.så jeg ikke skal har en boks til alle min tv i hus ?

    #58940
    per drage
    Deltager

    lhv sagde:

    kommer waoo med DVB-C signal.så jeg ikke skal har en boks til alle min tv i hus ?


    Det må Waoo vel være de nærmeste til at svare på

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #58941
    Mugge
    Deltager

    lhv sagde:

    kommer waoo med DVB-C signal.så jeg ikke skal har en boks til alle min tv i hus ?


    Hvis du vil have signalet digitalt, så skal du have en boks til hvert tv. Til analog signal behøver du ikke en boks.

    #58943
    per drage
    Deltager

    Mugge sagde:

    lhv sagde:

    kommer waoo med DVB-C signal.så jeg ikke skal har en boks til alle min tv i hus ?


    Hvis du vil have signalet digitalt, så skal du have en boks til hvert tv. Til analog signal behøver du ikke en boks.


    Flere af fiberudbyderne er begyndt sammen med det analoge signal,  at udsende DVB-C så digital modtagelse uden boks er muligt, hvis man er indehaver af et tv med kabeltuner

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #58944
    Mugge
    Deltager

    antenne.dk sagde:

    Mugge sagde:

    lhv sagde:

    kommer waoo med DVB-C signal.så jeg ikke skal har en boks til alle min tv i hus ?


    Hvis du vil have signalet digitalt, så skal du have en boks til hvert tv. Til analog signal behøver du ikke en boks.


    Flere af fiberudbyderne er begyndt sammen med det analoge signal,  at udsende DVB-C så digital modtagelse uden boks er muligt, hvis man er indehaver af et tv med kabeltuner
    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


    Hvorfor i alverden skriver du ikke det svar i dit første indlæg, i stedet for at henvise til Waoo?

    #58946
    martin
    Deltager

    Mugge sagde:

    antenne.dk sagde:

    Mugge sagde:

    lhv sagde:

    kommer waoo med DVB-C signal.så jeg ikke skal har en boks til alle min tv i hus ?


    Hvis du vil have signalet digitalt, så skal du have en boks til hvert tv. Til analog signal behøver du ikke en boks.
     


    Flere af fiberudbyderne er begyndt sammen med det analoge signal,  at udsende DVB-C så digital modtagelse uden boks er muligt, hvis man er indehaver af et tv med kabeltuner

    Mvh Per
     

    http://www.antenne.dk


    Hvorfor i alverden skriver du ikke det svar i dit første indlæg, i stedet for at henvise til Waoo?


    Hvis du læser hvad Per skriver, så er der nogle der gør og andre der ikke gør. Derfor er det kun Waoo, som kan svarer på spørgsmålet. De oplyser ikke om det på deres hjemmeside, men det betyder ikke at de ikke tilbyder muligheden.

    #58948
    per drage
    Deltager

    Mugge sagde:

    antenne.dk sagde:

    Mugge sagde:

    lhv sagde:

    kommer waoo med DVB-C signal.så jeg ikke skal har en boks til alle min tv i hus ?


    Hvis du vil have signalet digitalt, så skal du have en boks til hvert tv. Til analog signal behøver du ikke en boks.


    Flere af fiberudbyderne er begyndt sammen med det analoge signal,  at udsende DVB-C så digital modtagelse uden boks er muligt, hvis man er indehaver af et tv med kabeltuner
    Mvh Per
    http://www.antenne.dk


    Hvorfor i alverden skriver du ikke det svar i dit første indlæg, i stedet for at henvise til Waoo?
    Mugge

    Jeg synes ikke Jeg kan besvare  spørgsmålet  anderledes, der er vel mindst 15 el forsyninger tilsluttet WAOO, spredt over hele landet, og inden du farer i flint, så klap lige hesten,og lad være med at skyde budbringeren

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


    #58968
    confused
    Deltager

    Det er ikke waoo, der skal levere dvb-c eller lign – det er din fibernetudbyder, altså dit elselskab. waoo er bare en sammenslutning af disse udbydere.

     

     

     

    lhv sagde:

    kommer waoo med DVB-C signal.så jeg ikke skal har en boks til alle min tv i hus ?


    #59105
    lhv
    Deltager

    Black Eye 

    Ja så har jeg endelig fået svar fra syd energi, de ved ikke om det kommer hos dem. Ville ellers være rart at slippe for alle de bokse.

    Det er mærkeligt for der er mange af de andre elselskaber som kan levere det.

    #59122
    player
    Deltager

    Jeg kunne komme med et forslag, når man udruller Fibrene, da burde man sende med så stor båndbredde/MByte at DVB-C er alt for lidt. Så jeg kan altså ikke se andet end at “Fiber selskaberne spiller med så fordækte kort”, at jeg håber noget meget meget hårdt rammer nogen på et tidspunkt.  Og noget helt andet, sålænge nogen bryster sig af man er tvungne til betale Basispakker (Boligafdelinger, Ejerlejligheder og alle de andre tilslutningsselskaber med almindeligt analogt kabel), jeg mener, da giver det da slet slet ingen mening i gå over til Fibre, overhovedet!

    Fortsættelse.

    Når det altid har været fremhævet HD og andre ting er bedre via Satellit, det var faktisk herfra min ide kom, det med anvende denne kvalitet indenfor fibrene. Medmindre man er parat til gøre Fiber Tv ligeså ringe som DVB-T! For ikke glemme hvor ringe HD vil blive med sendes som DVB-T2. Så er det hele kommet med.

    Undtaget det der med TDC/YouSee synes, der er alt for få som lader sig lokke over i Deres Fold, kollektivt fra diverse Boligafdelinger.  Med dette konstante belastning i ryggen, jeg ville nødig arbejde for samme.

    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens holdning hertil, her mener jeg også have en følelse af “Udbyderne via Fibre, behøver ikke levere større kvalitet end nødvendigt”, og min paranoia fortæller meget herom. Jeg kunne gå med til at 2 separate Kobber kabel anlæg, med 47 til 870MHz kunne forstyrre hinanden, men at Fibrene skulle volde samme problem? Pengene havde jeg dog ikke fået øje på, udgifterne til Staten læs SKAT.

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button