Vu+ Ultimo 4K hjælp til køb.

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #89920
    TheMan1988
    Deltager

    Så fik jeg den til at genkende kortet med det modul.  Så nu spørger jeg måske dumt men lidt overvlme er alle de settings ?.  Er der nogen måde at finde ud af hvad man skal trykke i

    Frekvens søgnings trin størrelse(kHz) .

    Søge QAM16

    Søge QAM32

    Søge QAM64

    Søge QAM128

    Søge QAM256

    Søge SR6900

    Søge SR6875

    Søge yderligere SR

    Søge yderligere SR

    Kort information siger netværks id er 111 ikke sikker hvor jeg skriver det ind.

    #89935
    Anonym
    Inaktiv

    Du skal slet ikke bruge de informationer fra YouSee for de kan ikke anvendes, så bare sæt den til at foretage en automatisk scanning efter kanaler.
    Så skal den nok hitte det hele, både TV kanalerne og radio kanalerne.

    Bag efter er det så at få styr på alt det som den lister op, fordi den vil også finde ID’erne til kanaler som du ikke har adgang til i dit område.
    Det med at få styr på dem er ved at oprette favorit lister, det gøres ved at markere den pågældende kanal med pil op og ned tasterne på remoten og trykke OK for lige at skifte til kanalen for at se om det er en kanal at du faktisk har rettighederne til at se.
    Har du så det, så trykker du lige på pil op eller ned tasten igen, markerer atter kanalen, trykker på Menu tasten og vælger at tilføje den til favorit listen.

    Når du så vil lave en favorit liste til radio kanalerne bag efter, så husk at trykke på RADIO tasten på remoten først.
    Dernæst trykkes på den Grønne tast for at komme ind under punktet Satellites.
    Her vælger du så Cable-Services
    Så kan du på samme metode som med TV kanalerne tilføje radio kanaler til den specielle favorit liste for radio kanaler.

    Sortering af kanaler i favorit listerne så de står i en pæn rækkefølge og anvendelse af favorit listerne til alm. daglig brug til at se TV og høre radio tager vi lige efter at ovenstående er gjort først, bare for ikke at gøre det alt for forvirrende.

    #89943
    TheMan1988
    Deltager

    <p style=”text-align: right;”>Den finder slet ikke de extra kanaler ?</p>

    #89959
    Anonym
    Inaktiv

    Så må det være fordi at du kun har grundpakken og selv valg, men det er jo kun godt for det betyder mindre sortering af kanaler.
    Her i vores bolig kvarter har vi bare et mere udbredt valg, fordi vi har en antenneforening og derfor også mugligheden for YouSee’s gamle pakke ordning med grund, mellem eller fuld pakke, så derfor dukker de op dobbelt og skaber derfor et større sorteringsarbejde 🙂

    Nuvel, sortering af kanaler, så de kommer i en pæn rækkefølge i favorit listen.
    Efter du har tilføjet de kanaler du gerne vil se og optage fra til favorit listen, så skal du trykke på pil op eller ned og dernæst den Blå tast for at vælge Favorites og trykke på OK tasten.

    For at flytte rundt på kanalerne i favorit listen, skal du trykke på Menu tasten og dernæst vælger Enable move mode.
    For at flytte en kanal markerer du den med pile tasterne og trykker OK, så kan den flyttes til den program plads du ønsker og trykker der efter OK.

    Når du er færdig med at sortere i kanalerne, så de står i den rækkefølge du selv ønsker, så trykker du på Menu tasten, vælger Disable move mode, vælger en TV kanal og trykker OK, så du slår over på den pågældende kanal og ser den.
    Favorit listen for TV kanaler er nu aktiv til daglig brug.

    Den samme metode benytter du også bare til at sortere i radio kanalerne.
    Men husk at trykke på RADIO tasten først for at komme ind i boksens radio mode.

    HUSK: Til Januar skal du nok igennem hele det her igen, både søge efter kanaler og tilføje dem til favoritterne igen, for her sker der tilføjelser af nye kanaler, andre bliver droppet og YouSee flytter også rundt på nogle af kanalerne til nye frekvenser.

    #89985
    TheMan1988
    Deltager

    Ja jeg har grundpakken og med YouSee boksen har jeg så tilvalde kanaler.  Kan bare ikke få boksen til at finde dem

    #89986
    Anonym
    Inaktiv

    Lyder mærkeligt, for under den fulde scanning af hele frekvensbåndet hos YouSee under punktet Automatic Scan på boksen, her burde den finde alt hvad der er tilgængeligt, både FTA og kodet.
    Det er den funktion jeg selv anvendte på min boks til at søge efter kanaler og den fandt tonsvis af TV kanaler og radio kanaler.
    Det tager selv følgelig sin tid, når den lige skal undersøge hele frekvensbåndet.

    #90079
    TheMan1988
    Deltager

    Fik det til at virke. Fandt ud af at der signal problemer hos YouSee åbent bart kunne stuen hvor den normale YouSee boks godt fange signal men 1st hvor det er sat op fungerede ikke ordentligt.

    Nu vil jeg se på sortering og gemme af kanaler den har fundet som jeg ikke har.

    #90080
    TheMan1988
    Deltager

    Nogen der ved om man skal have et trådløs add on til boksen for at sende til en Shield feks. Dette kan ikke gøres hvis den er sat til med et cat kable?

    #90130

    Nogen der ved om man skal have et trådløs add on til boksen for at sende til en Shield feks. Dette kan ikke gøres hvis den er sat til med et cat kable?

    Bare den er på netværket så skulle det kunne lade sig gøre. Har du prøvet med f.eks. dream Player for Android TV?

    #90360
    TheMan1988
    Deltager

    Har fået det til at fungere alle kanaler virker i KODI.

    Taker for alt hjælpen

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button