Samsung ue45es6545 DVB C

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56775
    storm1234
    Deltager

    Hej

    Jeg kan ikke forstår hvorfor jeg ikke kan tage digitale kanaler, jeg har waoo som udbyder og jeg kører uden box…

    Min forældre har et gammelt panasonic tv og den tager disse kanaler uden problemer også uden box, men jeg kan simplehen ikke få mit nye tv til det samme, den finder kun analog kanal, er det noget der skal slåes til et sted?

    Ud over det vil jeg rigtig gerne have begrundsbelysningen til og virke også men det kan jeg heller ikke…

    er der nogen som kan hjælp?

    #64450
    Anonym
    Inaktiv

    Uden boks kan man ikke se kanalerne digitalt, så hvis de benytter sig af tuneren i deres Panasonic TV, så ser de dem analogt lige som dig.

    Waoo skriver dette i deres FAQ:

    Kan jeg se TV, selvom TV-portalen ikke virker?
    Måske. Hvis du samtidigt abonnerer på Multirums-TV eller har TV uden boks, vil du kunne fremsøge dine kanaler ”analogt”.

    Så det ser ud til at du skal have fat i en af Waoo’s bokse hvis du vil se kanalerne digitalt.

    Angående model nummeret af dit TV, mener du der ikke UE46ES6545U ?

    Der er det bedste tip, hvis det overhovedet er mugligt at indstille lysstyrke på det, mange kan nemlig ikke, så er det at gå ind på Samsung’s hjemmeside og der downloade den Danske brugervejledning til det og kigge efter.

    http://www.samsung.com/dk/support/model/UE46ES6545UXXE-downloads

    #64451
    Preben Pedersen
    Deltager

    Hej

    nogle steder er der lavet andre løsninger, så der ikke behøves en tv-boks, du kan afprøve dette ved at sætte dit tv til land indstilling til Finland og lave en ny fuldsøgning på dvb- c, kommer der her digitale tv-kanaler, så er det fordi Samsung har pillet ved den danske firmware og de parameter der bruges til søgning.

     

    der findes så et andet indstillings punkt menu, hvor du kan indtaste de nødvendige søgnings parameter, så det også virker ved land indstilling til Danmark.

     

    ellers så er der kun analog udgaven tilbage, men der er færre tv kanaler – hos dine forældre burde det være nemt, at check om de benytter sig af analoge eller digitale – der plejer stå A-?? Eller D?? Noget i den stil – som fortæller hvilken tv format man ser kanalen På.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button