rtl viser 4 fodboldkampe i UHD HDR

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #84574
    tlk
    Deltager

    Hvor køber man den tyske HD+ kort med UHD?

    #84580

    Amazon.de tror jeg godt vil sende til DK.

    #84688
    Anonym
    Inaktiv

    Det er ikke Amazon selv der sælger de HD+ kort og HD+ CAM moduler man ser hos dem, det er andre forhandlere og størstedelen vil ikke sende til Danmark.
    Desuden er det en sammenblanding af gamle og nye kort, så det er ikke dem alle sammen der lukker op for samtlige af UHD kanalerne.
    Desuden skal man være opmærksom på, at der ikke følger et tilhørende CAM modul med 12 måneders kortene.

    De her 6 måneders kort med tilhørende CAM giver adgang til alle UHD kanalerne, så det er bare at finde ud af hvem af dem der gerne vil sende varer til Danmark:

    #84689
    tlk
    Deltager

    Tak for info.Ja Det er bedst at kontakte de forskellige forhandlere  for at få det rette modul og kort.Var inde på hm sat shop. Vil geren have 12 måneders abo. Uanset vil jeg prøve det. Det koster ikke alverden.

    #84697
    Anonym
    Inaktiv

    Spørgsmålet er bare om det 12 måneder kort at de sælger også har UHD kanalerne, for det står der intet om, så det kan godt være et kort af ældre dato der kun er egnet til de alm. HD kanaler, så jeg ville nok lige skrive en mail til dem først og spørge.

    Selv ville jeg ikke turde at tage chancen, men i stedet gå efter et 6 måneders med garanti om fuld UHD understøttelse. Så kan man altid købe en 12 måneders opgradering på et senere tidspunkt.

    Eks har jeg fundet ud af at SatChef gerne vil sende varer til Danmark og desuden også har meget gode anmeldelser på Trustedshops:
    https://www.trustedshops.de/bewertung/info_X06AD7CD89C71CB1F3031A5D3DFF07C40.html

    #84698
    tlk
    Deltager

    Det er  bedst med et 6 måneders kort med uhd. Vil kontakte satchef og andre forhandlere om det. Det er ikke prisen der afgør det, bare kortet virker. har prøvet at købe kort i udlandet til jsc. Måtte efter 3 måneder sende det tilbage til forhandler da det ikke virkede længere. Fik dog et nyt retur.

    RTL viser også boksning. Sidste år så jeg den bedste sværvægtskamp i mange år mellem anthony joshua-vladimir klitschko. Den kamp kostede en del kr at se i HD hos viasat.

    Vil vente til næste måned med at købe kortet.

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button