Matador bliver ikke vist i HD

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #62573
    mich
    Deltager

    Nu så jeg Matador idag, og jeg synes faktisk, at selvom den ikke var i 16:9 og HD, så var den mindre grynet end før i tiden, første gang jeg ser den på en digitalkanal, men synes kvaliteten har fået et læft alligevel

    #62576
    player
    Deltager

    De skriver at Matador er optaget på 16mm film.

    En lille stemme prøver overbevise mig om at samme Kamera havde en slags indbygget Anamorfisk-hed (i selve optikken/zoom). Fordi man vel var gået over til noget lidt bredere end 4:3 (1,33).  Nu skriver det nederste indlæg måske alt for positivt men alligevel tager jeg det med.  http://www.creativeplanetnetwork.com/forums/showthread.php?77731-16-mm-Cinemascope

    At man om jeg så må skrive, man fremtidssikrede tingene til nymodens 16:9. Men igen så meget for ens paranoia.

    Og det med at alle med 4:3 Tv nu skal se et billede, et kvadratisk, med bjælkerne i siderne, FyyyH.

    #62577
    langkawi
    Deltager

    Har serien på DVD. Ganske udemærket kvalitet!
    Husk lige, at uanset hvor meget I end gerne vil gøre ved billedet, så er lyden ren mono tongue

    #62586
    Anonym
    Inaktiv

    langkawi sagde
    Har serien på DVD. Ganske udemærket kvalitet!
    Husk lige, at uanset hvor meget I end gerne vil gøre ved billedet, så er lyden ren mono tongue

    Skal du ikke være ked af. Jeg husker tydeligt dengang Nordisk Film forsøgte på at lave mono om til 5.1 lyd på Olsen Banden filmene på DVD, det lød ganske forfærdeligt. Sikkert også derfor de droppede det til Blu-ray udgaverne.

    #62587
    player
    Deltager

    Så har jeg et forslag til de der følger med i serien Og har denne på DVD.

    Tag DVD’en frem og se denne, da slipper man vel for bjælkerne, da en mulig løsning for alligevel at følge Matador endnu engang.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button