kan denne skål bruges til 19&5″ øst

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55845
    Anonym
    Gæst

    skålen måler flg :

     

    bredde i spejl = 72 cm fysisk bredde total 75 cm incl flad kant på skærm

    højde i spejl = 82 cm fysisk højde total 85 cm incl flad kant på skærm

     

    jeg har en bom hvor der kan sidde 4 lnb på (19/13/5/1″v) som passer i armen der sidder fast på skålen men vil det virke på denne str skærm, jeg skal kun bruge 19″ø og 5″ø, de lnb der kan monteres på den lige alu arm der er placeringerne fast låste med skruehuller hvor beslagene skal monteres til lnb hovederne

     

    det skal lige bemærkes beslaget er ikke fra denne skål men en anden ,beslaget passer blot på denne også

    #61238
    lytro
    Deltager

    Det kommer lidt an på udformningen af skærmen confused om focus kan ligge skævt (ikke midt i skærmen).

    Du må bare prøve.

    Lynge smile

    #61239
    Anonym
    Gæst

    lytro sagde

    Det kommer lidt an på udformningen af skærmen confused om focus kan ligge skævt (ikke midt i skærmen).

    Du må bare prøve.

    Lynge smile

    Tak for dit svar

    Jeg har lige lavet et billed af beslaget lnb sidder på : http://gupl.dk/66581/ fra venstre 19″ø og så 5″ø som de vil sidde på skærmen .

    #61241
    lytro
    Deltager

    Beslag med faste indstillinger confused den er beregnet til en bestemt størrelse skærm disapprove du må evt. lave nye skrue huller.

    Det var ikke meget hjælp du fik der winkny

     

    Lyngesmile

    #61242
    Anonym
    Gæst

    lytro sagde

    Beslag med faste indstillinger confused den er beregnet til en bestemt størrelse skærm disapprove du må evt. lave nye skrue huller.

    Det var ikke meget hjælp du fik der winkny

     

    Lyngesmile

    ok, når jeg så skal til og lave nye huller hvad udgangs punkt skal jeg så starte med, for det er vel ike ligemget hvor hovederne sidder på skinnen

     

    eller er det kun vinklen der skal rettes på ifh til det den er nu

    #61244
    player
    Deltager

    Er det ikke noget med at hvis der er 2 stk LNB da skal de sidde med samme afstand ud fra midten af Parabolen? Altså den ene sidder 7 gr. fra hvad midten nu er og den anden 7 gr. på den anden side. Fordi 5 fra 19 bliver 14, eller hvor regner jeg forkert?

    Nu tænker jeg på når man nu kun vil anvende 2 stk.  Her hvor jeg bor sidder nogen LNB som om en hvis herre  har smidt dem på.

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button