Hjælp til Maximum t-102

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56955
    Juul87
    Deltager

    Hej Folket :)

     

    Jeg har brug for lidt hjælp har lige fået sådan en mpeg 4 tuner men den kan simpelhen ikke finde nogle kanaler lige meget hvad jeg gør kan den slet ikke finde en eneste kanal ? er der nogle der ved hvad problemet kan være ? 

     

    Venlig hilsen Juul87

    #65459
    Anonym
    Gæst

    Godt nok er emnet oprettet i Antenne-TV-forum, men som jeg ser det, virker det som om at du, MULIGVIS uden at vide det, har Kabel-TV, og ikke antenne-TV.

     

    Hvis dette er tilfældet, er det ikke en DVB-T-modtager, du skal bruge, men en DVB-C-modtager.

     

    Eller måske er der godt nok monteret antennestik i væggen, men der mangler antenne på loft eller tag?

     

    Blot nogle forslag til, hvad der kan være galt…

    #65463
    Anonym
    Gæst

    Skulle det så være at det var modtagelse med egen antenne den skal bruges til, så kan den ikke bruges til andet end DR, da det kun er en MPEG4, og ikke en T2, ligeledes er den kun FTA og ikke med CI eller CI+ som den skal være til Boxer.

    #65464
    Juul87
    Deltager

    Jeg har et gammelt tv som ikke kan tage digitale kanaler som yousee har flyttet de fleste kanaler over på. men jeg kan godt tage mit antennestik op i tvet også viser den nu kun de 6 kanaler der nu kan vises. det er en box jeg har fået af min onkel da de har fået nyt tv så den virker men den kan simpelhen ikke finde nogle er det fordig det er en forkert box i mit tilfælde? 

    #65465
    Anonym
    Gæst

    En modtager til Antenne TV, kan jo i sagens natur ikke bruges til Kabel TV, så du skal anskaffe en modtager dertil.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button