Dreambox DM800 HD SE og Boxer TV

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #90853

    Hej alle

    Jeg købt en Dreambox DM800 HD SE (og et Dreambox DVB-T2 twin tuner)som jeg gerne ville bruge med mit Boxer TV abonnement, da jeg manglede en ordentlig harddisk optager.

    Men er bange for at jeg har købt den forkerte box eftersom der ikke er plads til et CI kort.

    Mit kort virker i mit tv vha. CI+ kort og Boxer TV kortet – så kortet fejler ikke noget. Jeg kan se gratis kanalerne på min Dreambox, så den fejler heller ikke noget.

    Jeg har fundet ud af at man måske kan installere CCcam eller lignende og så bare indstikke boxer kortet i smartcard læseren.

    Er det korrekt?

    Nu skal jeg have to kort for at bruge begge tungere – kan man lave så man, med et kort, kan benytte begge tuner til at optage to forskellige kanaler på samme til eller skal jeg bestillet et ekstra kort?

    Håber i kan hjælpe mig eller blot fortælle mig at jeg skal sælge boksen 😉

    #90854

    Mig bekendt skal du benytte kortlæsermodul til Boxer og ikke de indbyggede kortlæsere. Så ja du har desværre fået fat i den forkerte boks.

    #90859
    Anonym
    Inaktiv

    Jeg er næsten lige ved at tro at du nok skal over i sådan noget som den her halvdyre fætter fra Panasonic, som Bo anmeldte i December 2017.
    Men du skal have fat i 2 kort og 2 CAM moduler fra Boxer for at gøre det du gerne ønsker.

    Panasonic’en er faldet i pris med rundt regnet 1100 kr siden Bo anmeldte den, så at den nu koster 5895 kr.

    Panasonic DMR-UBC86 Test – Ultra HD Blu-ray Harddiskoptager

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button