DR P1 og P2 på 5 grader øst stadigvæk?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #85906

    Hej Forum

    Kan ikke finde ud af om P1 og P2 stadig sendes på 5 grader øst? Synes at kan huske de droppede kanalerne, men vendte tilbage igen. På 1 grad vest droppede de helt DR’s radiokanaler, men vendte så tilbage med P3 igen. Men den slags kan jeg ikke holde ud at lytte til længere.

    Men hvad er op og ned? Kan I få fat i P1 og P2? (Måske står de i kanallisten som P1 og DR Klassisk).

    Kan ikke finde P1 og P2 på mit Samsung TV og Canal Digital boks (HD entertain mini) men ikke få lyd på eller også finder den på en gammel frekvens.

    #85908

    P1, P2 og P3 står stadig til at sende på 5 øst ifølge https://www.lyngsat.com/packages/Viasat-Danmark.html

    Kanallisten på min Viasat boks har P1, Klassisk, og P3

    #85909

    Jeps, har været på Lyngsat og tjekke 🙂 Men har du lyd på kanalerne på din Viasatboks?

    #85910

    Ja det har jeg. Der er lyd på alle tre

    #85911

    Tak for tjekket, så sendes de stadigvæk. 🙂

    Nogen som har det til at virke på en HD Entertain mini? Eller et Samsung tv? (kan ikke huske modelnummeret, men tænker at DVB-S2 tunerne er rimelig ens)

    #86015

    Nu har jeg søgt specifikt på frekvensen 11385 og fået kanalerne ind, men signalet er meget dårligt. 5 gr øst deler parabol med 1 gr vest som har fint signal. (søgt begge steder – Canal Digital boksen finder slet ikke noget – kun på få udvalgte frekvenser, Kanal 10 Sverige og de andre religiøse kanaler)

    Så noget siger mig at LNB-hovedet er defekt. Er I enige? Parabolen sidder desværre så højt oppe, at jeg ikke selv tør at kravle derop. Ellers kunne det være en smal sag at skifte det.

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button