Digiality CX 302 T eller linieforstærker ved at dø?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #58433
    Anonym
    Gæst

    admin sagde:

    Den virker vist fortsat ikke optimalt på det punkt nej, når jeg sorterer nyhedstråde fra, hvilket jeg synes er at foretrække.

    Ifølge forumsoftware udviklerne så er problemet løst i den nye udgave, men afventer lige med at opgradere til der er noget andet i den nye der er fikset. 


     

    Det er da en go’ ting, at det kan rettes, tak!Thumbs up

    #58434
    lytro
    Deltager

    Turbo sagde:

     

    Kan man købe antenneforstærkere, som kan slåes til og fra efter behov, UDEN at det hele går i sort? Den skal blot være til indendørs brug.


     

    Hvad med en forstærker, der kun forstærker de kanaler der er svage.

    TRIAX har en programmerbar multibåndsforstærker TMB 10 B (koster lidt penge)Disapprove

    men virker ganske godt.

    Den kan programmers, så alle kanaler har samme signalstyrke.

    En sjov lille kasse.

    Lynge Smileny

    #58439
    Anonym
    Gæst

    Har kun kunnet finde noget hos Triax om ovennævnte antenneforstærker. Men andre steder på nettet….. 0 & 1 klap om prisen.Sad Er den dyr?? Nåh, men har nu justeret antennen, så den peger direkte mod Viborg-senderen, og derved kunne der pines lidt mere ud af den, så den kan svinge sig op på ca. 54 % i styrke og max 77 % i kvalitet. Må så undvære TV 2 Østjylland…

     

    Har Digi-tv fyret på Viborg-senderen, fordi før kunne jeg ikke modtage ret godt uden forstærker, andet end hvis der var medvind på sendevejene…!

    #58450
    Anonym
    Gæst

    Egentligt må jeg sige, det går ret godt med at modtage uden forstærkeren på – der HAR da været lidt udfald en enkelt gang på både billede og lyd. Dog kan den godt  fortsat drille lige når jeg tænder, hvor jeg så skal slukke og tænde igen og den så kommer op på en bedre styrke. Kan man ødelægge modtageren med for meget signal, eller er det “kun” signalet, det går ud over, hvis der er for megen forstærkning?

     

    Når nu det går så godt, er det så fordi Viborg- og Videbæk-senderne kører single frekvens network nu i modsætning til tidligere? (Kanal 40 for begge sendere)

    #58534
    givskov
    Deltager

    Hej Turbo.

    Er du interreseret i en Maximum CX 302 T med 120 GB HD til kr. 450,00 ?

    Den virker perfekt.

    Har også en Triax forstærker MFA 308 (næsten ny) til kr. 300,00

    Jeg er gået over til Viasat og har ikke brug for det udstyr mere.

    #58537
    Anonym
    Gæst

    givskov sagde:

    Hej Turbo.

    Er du interreseret i en Maximum CX 302 T med 120 GB HD til kr. 450,00 ?

    Den virker perfekt.


    NEJ, jeg er ej…! Den svarer jo netop til min egen Digiality ditto… Laugh Om to år ER den jo færdig alligevel, så kan de 450 kr. bruges til noget andet i stedet for… (Omlægningen til MPEG 4) Og det fungerer jo fint uden forstærker på, så….

    #58652
    Anonym
    Gæst

    Overvejer at købe en antenne som denne: http://www.av-connection.dk/?PNo=TX-UNIX32 , da den har flere elementer end min nuværende, og fortsat kan være inde i mit opbevaringsrum, den er faktisk lidt kortere end min gamle antenne. Men det ser ud som om, at dele af elementerne også består af plastic – ligesom de billige antenner, man kan købe i Jem og fix. Altså der, hvor de er monteret på den lange stang. Er det godt? Min gamle 14 elements er af metal hele vejen igennem. Bare sådan lige for at vide det, før jeg smider en 500’er efter den…

    #58653
    per drage
    Deltager

    Turbo sagde:

    Overvejer at købe en antenne som denne: http://www.av-connection.dk/?PNo=TX-UNIX32 , da den har flere elementer end min nuværende, og fortsat kan være inde i mit opbevaringsrum, den er faktisk lidt kortere end min gamle antenne. Men det ser ud som om, at dele af elementerne også består af plastic – ligesom de billige antenner, man kan købe i Jem og fix. Altså der, hvor de er monteret på den lange stang. Er det godt? Min gamle 14 elements er af metal hele vejen igennem. Bare sådan lige for at vide det, før jeg smider en 500’er efter den…


     

    du må da prøve Dig frem, der skal være plads til lidt ødselhed, hvad en antenne kan eller ikke kan, i en kælder eller på et loft,det er ikke til at udtale sig om

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button