Zone reality stopper 1. september 2011 hos Viasat.

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #61041
    git1408
    Deltager

    Jeg er også bare SÅ træt af det… Det er ene og alene af den grund jeg har Viasat, det er nærmest det eneste program JEG ser på TV ud over DR1 og TV2… Åben så op for det igen… eller vi siger op!!!!! Har 3 boxe i huset… og så kan ungerne lige så godt bare få en Boxer det er da også meget billigere.

    Lad os sende hele denne debat videre til Viasat som protest.. Mener bestemt også de ville have været god kundepleje at have informeret kunder om dette, og givet dem valget for at opsige uden opsigelsesvarsel.

    #61042
    git1408
    Deltager

    Nu har jeg sendt linket til denne debat til Viasats kundeservice…

     

    Så kan de se at folk siger op, hvis de ikke få kanalen tilbage NU!!!

    cool

    #61050
    John
    Deltager

    Ikke første gang laver den svinestreg at fjerne en kanal uden varsel, men denne gang med Zone Reality er de bare gået over stregen. Det er et af de eneste kanaler i mit abonnement jeg rent faktisk gider at se og det gør jeg mere eller mindre dagligt. Tak for ingenting siger jeg bare, Viasat. Vil bestemt overveje at sige op.

     

    ØV!!thumbs-down

    #61053

    Kære admin/VIASAT!

    Hvornår hører vi nærmere om, Zone Reality fra Viasat's side af question dk

    Jeg støtter 100 % diverse kommentar fra diverse utilfredse VIASAT kunder, så det må da give et stort respekt fra brugerne af? Selvom, at jeg er Dansk Bredbaand Kunde. Hvor længe vil jeg være det? Hvis Zone Reality ikke snart kommer på programfladen igen? sad

    Mvh

    Henrik

    #61054

    Viasat er helt sikkert klar over at der er utilfredshed. Skriver naturligvis nyt, hvis jeg skulle høre noget.

    #61059
    wildemann
    Deltager

    Hej Alle

     

    Som skrevet på den svenske facebook hjemmeside vedr. viasat

    Så skriv kommentarer vedr. stop af zone reality til http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.viasat.se%2Fcontent%2Ftyck-till-om-oss-2&h=7AQBO-blM

     

    Jo flere der gør, jo bedre….

     

    Kom nu lad os få vist viasat vi mener det, og bombarder dem med vores kritik af deres beslutning.!!!!!!

    #61064
    Schoene
    Deltager

    Jeg har netop været inde og skrive en klage direkte til Viasat, via det link som wildemann har lagt ud.

    Selv efter en uge er jeg stadig så rasende. Jeg savner Zone Reality så meget. De programmer som jeg fulgte med i 🙁

    Jeg har lyst til at tude cry

    Ved godt at det “kun” er TV men alligevel. Jeg er sgu virkelig ked af det.

    Vi har næsten besluttet at Boykotte Viasat og få Boxer i stedet, men jeg ville ærge mig hvis Viasat besinder sig og får Zone Reality tilbage.

    Hvor lang tid skal vi give dem??

    Heidi black-eye

    #61065
    Preben Pedersen
    Deltager

    Nu benytter jeg mig ikke af Facebook, så kan ikke se hvor mange der har skrevet, men tæller man indlæg i denne tråd, så vare det nok meget længe, før Viasat giver sig.  black-eye

     

    De par små kroner kan de nemt undvære, når man ellers kigger på hvordan Viasat har opført sig i andre sammenhæng.

    De har jo sagt nej til 600 kunder oppe i nordjylland på levering af TV3, TV3+ og TV3 puls kanalerne via en forening og håber de i stedet for kan få dem over på parabol eller Viaplay.

    #61066
    Niels
    Deltager

    Ja…vi har nu besluttet at opsige vores aftale med VIASAT- efter 2 x 5 år…. det var så vores sidste dage med VIASAT – farvel til endnu et trofast 'medlem'…. held og lykke i fremtiden – jeg håber der er andre der følger vores eksempel.

     

    God aften i stuerne – hovmod står for fald – husk at spørg vælgerne…

     

    Niels

    #61072
    Sam Wise
    Deltager

    Det er dæleme for dårligt, at Viasat bare fjerner et meget set program, Zone Reality, fra deres sendeflade uden at lade seerne vide om det. Lige så snart der kommer et alternativ til Viasat, er jeg den der er ude af døren. Mage til egenrådigt tv-selskab skal man lede længe efter.

    #61073

    Da jeg vanen tro valgte kanal 66 på mit TV for at se mine yndlingsprogrammer på Zone Reality forleden, blev jeg meget forbavset over, at kanalen pludselig var utilgængelig. Naiv som jeg var, troede jeg, at det måtte være en fejl, og prøvede igen dagen efter, med samme resultat. Nu har jeg jo så konstateret, at kanalen er væk, og det er simpelt hen bare for surt. Hvordan kan man bare fjerne et program, som jeg har betalt for i min programpakke?! Og så en af mine absolutte favoritkanaler. Øv, hvor er det for dårligt!

    Som Heidi skriver, “det er kun TV”, men jeg sidder ikke klistret foran skærmen døgnet rundt, det har jeg for travlt til. Men når de så lige napper en af de eneste kanaler, jeg gider at bruge tid på, så….

    ØV!

    #61074
    tinkle
    Deltager

    Så forstår jeg at de har kæmpet bravt i en mdr med at få fat i mig for at forny mit abonnement.  Jeg fortalte den søde pige at så længe de ikke ændrede noget så synes jeg heller ikke jeg ville ændre noget. Det sagde hun pænt naaaajj til. Det var d. 31-8.

    Zone reality er rigtig god på alle tider af døgnet. Jeg så den stort set hver nat når jeg sad og hyggede. Nu synes jeg der er lidt for meget dyr på viasat.

    Det er bare ikke iorden at hun ikke lige skyder den ændring ind i samtalen. Men selvfølgelig fik hun mig bundet for endnu 1 år. angry

    Kundenr 7036175

    #61097
    Susanne
    Deltager

    Det er jeg godt nok utilfreds med. Jeg så den kanal dagligt og lige pludselig en dag, var den bare vækangry. Ingen besked har jeg fået om det og nu efter flere ugers undren, finder jeg dette forum…

     

    Kan læse at jeg ikke er den eneste der er sur over dette, men hjælper det overhovedet noget at skrive noget herinde?

    #61098
    Schoene
    Deltager

    angryangry Jeg er stadig STIK HAMRENDE TOSSET !!!!

    Savner Zone Reality hver evig eneste dag  black-eyeblack-eyeblack-eye

    Er Viasat BEDØVENDE LIGEGLAD med alle disse klager ?? ?? ??  

    Heidi S. Johansen

    Herlev

    #61160
    tinkle
    Deltager

    Hej admin

     

    Hvordan finder man cbs reality kanal.surprised Jeg er ikke en nørd til det men vil meget gerne forsøge mig.  Har ganske mange abstinenser efter noget ordentlig tv. For først nu er jeg klar over hvor meget lo.. der sendes på tv.angry

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button